Vähähiilihydraattinen dieetti, paljonko hiilareita päivässä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiilis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo huomasin myös että monille rakkaille "hötölisukkeille" joutuu jättämään hyvästit.
Sain mummolta höyrytyskattilan joululahjaksi (tais olla pientä vinkkiä siitä että paistan aivan kaiken :laugh: )
sillä sain ainakin herne-maissi-paprika sekotuksen maistumaan oikeesti hyvälle,samoin kun wokkivihannekset.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
joo huomasin myös että monille rakkaille "hötölisukkeille" joutuu jättämään hyvästit.
Sain mummolta höyrytyskattilan joululahjaksi (tais olla pientä vinkkiä siitä että paistan aivan kaiken :laugh: )
sillä sain ainakin herne-maissi-paprika sekotuksen maistumaan oikeesti hyvälle,samoin kun wokkivihannekset.
No mulla ei lähtisi karppina veks hötölisukkeet vaan kaikki pääasiallinen ravinto :D Mutta mua kyllä toi karppaus kiinnostaa, olen kuullut niin monelta pelkästään hyvää sanomista siitä. Kattelin just noita karppaus.infon sivuja ja ainakaan vielä siellä ei ollut vegekarpit -osiota. Ilmeisesti kuitenkin tulossa. Mä kun syön "pastaa ja papuja", niin jos sekä pasta että pavut pitää jättää pois, jäljelle ei jää kuin hötölisukkeet :|

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
joku valitteli makeanhimoa. kromi auttaa siihen.

ihan pillerinä siis?tai ei sitä taida muuten saadakkaan :ashamed:

juu ihan pillereinä, apteekista saa, marketeista saa. viimeksi ostin sittarista muistaakseni mansikanmakuisena purutablettina..:) kannattaa kokeilla. viikon päästä aloituksesta ainakin itellä auttaa se kromi. muutenkin se auttaa siihen napostelutarpeeseen. :) tiedä sitten onko lumetta vai ei.

joku valitteli makeanhimoa. kromi auttaa siihen.

ihan pillerinä siis?tai ei sitä taida muuten saadakkaan :ashamed:

juu ihan pillereinä, apteekista saa, marketeista saa. viimeksi ostin sittarista muistaakseni mansikanmakuisena purutablettina..:) kannattaa kokeilla. viikon päästä aloituksesta ainakin itellä auttaa se kromi. muutenkin se auttaa siihen napostelutarpeeseen. :) tiedä sitten onko lumetta vai ei.

pääasia että auttaa :D voisin itsekkin kokeilla,nimittäin mulla käy hyvin äkkiä niin että jos otan yhden rivin suklaalevystä niin kohta se on jo tyhjä |O

vuosia olen ollut toivoton. Siirryin omaehtoisesti vähähiilihydraattiseen.. ruokavalioon. vähän mukaillen en orjallisesti, painoa on mennyt 18 kiloa tähän asti, jouluna tulee vuosi. Ei ole ollut ylivoimaisen vaikeaa. kaikki sokeri pois, pullaa hyvin harvoin, proteiinia tulee juustoleivästä. maitoa rasvan ja sokerin määrä on aika vähäinen. Aivan oman tuntemuksen mukaan syön. Lihaa, kanaa, kalaa, hyvin vähän rasvaa.. makkaraa ei paljon mitään, juustoa vähän, omenaa, porkkanaa, vihanneksia, hedelmää.. helpoin elämäni aikana toteutettu laihtuminen ikinä. Kaiken keskellä tunnen rauhaa ja iloa onnistumisestani.

Yhteistyössä