Vähän ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
*mur* :kieh:

Mies ilmeisesti suuttu mulle, kun en saanut järkättyä kesälomiani niin, että olisi edes viikko miehen kanssa yhtäaikaa.
Enhän mä nyt VOI mennä pomolle sanomaan, että mun lomani jatkuu vielä viikon, piste aamen. :o Eihän mulle edes kuuluisi kesälomaa vielä, vastahan tammikuussa aloitin.

Mikä saatana siinä onkaan, aina kun mies jotain suunnittelee niin hänen suunitelmiensa mukaan PITÄÄ mennä. Kaikki muut joustaa.Mutta auta armias, jos ei joku onnistu sitten se mököttää ja vittuilee MULLE :kieh:
En osaa edes sanoiksi pukea, kuinka se kääntyy aina niin, että vika on mun - ainakin osaksi. :headwall:

Mun mies on hemmoteltu lellipentu, perkele :kieh: :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No nythän mies voikin sitten näyttää sulle miten niitä lomia voi siirtää ja siirtää omaansa ;)

Ehdotin tätä, mutta eihän se nyt hyvänen aika onnistu! Eihän niitä noin vaan siirrellä...

Mullapa sitten kumma työpaikka miehen mielestä, kun voin noin vain siirrellä lomaani :whistle:

AI NIIN: Eihän se ole edes 'oikea' työpaikka, näin kuulin pari kk sitten...... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No nythän mies voikin sitten näyttää sulle miten niitä lomia voi siirtää ja siirtää omaansa ;)

Ehdotin tätä, mutta eihän se nyt hyvänen aika onnistu! Eihän niitä noin vaan siirrellä...

Mullapa sitten kumma työpaikka miehen mielestä, kun voin noin vain siirrellä lomaani :whistle:

AI NIIN: Eihän se ole edes 'oikea' työpaikka, näin kuulin pari kk sitten...... :kieh:

Siis mitä sait siirrettya vai et?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Siis mitä sait siirrettya vai et?

No en saanut siirrettyä lomiani. Oli vähän niinkui sarkamia tuossa... tai ainakin yritti.

Yhteistyössä