siis helvetti jos mä jotain vihaan niin tota miestä sillon kun se on pahalla päällä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
sillä ei oo sillon mitään rajaa jutuissaan :kieh:

ollaan puhuttu yhden päivän kesäreissua pojalle viime keväästä asti ja se odottaa sitä kun kuuta nousevaa.
mä olen mun miehelle monesti sanonut et täytyy mennä semmosena päivänä kun mun äidillä on vapaa, niin se voi ottaa meidän koiran mökille missä se saa juosta äidin koiran kanssa niin paljon kun sielu sietää ja siellä siitä on "vähiten harmia" kun ei tuo ole viel 100% sisäsiisti.

tänään sit toi äijä oli mun selän takana käyny puhuu serkulleen et jos ne vois ottaa meidän koiran |O
ja TIETÄÄ et mä en tätä serkkua perheineen pidä minään luottopakkeina, sitäpaitsi niil on aikuinen urosrotikka ja mä en tota pentua sinne päiväks laita senkään takia. ja vielä lisäks toi pentu joutus oleen suurimman osan päivästä takkahuoneessa, outojen ihmisten kanssa oudossa paikassa.

sanoin sit heti miehelle, että EI, todellakaan EI, mä en luota niihin ihmisiin ja tiedät sen ja sitäpaitsi muutenkin parempi vaihtoehto on mökki ja tutut ihmiset ja koirat.

josta mies sitten riehaantu kun mulle ei kelpaa koskaan mikään ja mä olen kaikesta eri mieltä väkisin ja plaaplaaplaa, mut kamelin selkä katkes ku toi idari meni sanoon pojalle et reissu on peruttu ja se on äidin syy |O |O |O |O |O

siis #%¤&/((&#¤"#%¤& että mä räjähdin mielessäni |O
vein pojan nukkuu ja sanoin miehelle tyynen viileesti et nyt meni TOSI yli, IKINÄ et poikaa vedä mihinkää tollaseen mukaan jnejnejne ja mä oon nyt niin vihanen että en koko paskaa halua meidän reissua pilaamaan, me lähdetää pojan kanssa kaksin |O

aidosti muuten toi on ihana mies, mut sit kun se väsyttää itsensä töillä ihan piippuun, niin se on sellanen rääväsuu et mä en kestä. sen enempää en puolustele, koska joku raja perkele :kieh:

mä kyllä muksulle nukkuun mennessä sanoin et älä huoli, ihan varmana mennään reissuun et "matti" on nyt vaan tosi väsynyt ja siksi sanoi mitä ei tarkottanut.

mut saa mies verellään vannoa et oli vihon viimenen kerta!!!!

Luin vain otsikon ja tuli mieleen Olli Saarelan sitaatti "vihaan mustasukkaisuutta" joku koiranleuka toimittaja väänsi sen että Olli vihaa niin paljon mustasukkaisuutta että on valmis vetämään turpaan ensimmäistä mustasukkaista vastaantulijaa.
Ja ap vihaa miehensä vihaa.

Mutta juttu taisikin olla vakavampi jtn sallikaa typerä huomautukseni vain kevennyksenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Sulla on aika paljon kränää miehesi kanssa. Jotenkin on jäänyt mieleen. Ikävästi mies teki todella, kun lapsen sotki mukaan.

on vai :o
no ei oikeesti ole.. me ollaan temperamenttisia ihmisiä ja riidellään kunnolla n.kerta viikkoon, mut aina sovitaan. meillä menee oikeesti hyvin :) :heart:

Yhteistyössä