Vähän erikoisemmista nimistä mielipide kyselyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Saatiin tietää ultrassa että tulokas on tyttö ja nimiä ollaan nyt pyöritelty, koska tytölle meillä ei ollut nimeä vielä.. ja onhan tässä aikaa vielä, mutta noista nimistä ei vain ole löytynyt mieluisaa.

Nyt sitten olen pohdiskellut 3 eri nimeä, Jaava, Jaslia ja Jemina miellyttäisi itseäni. Meillä muiden lasten nimet on vähän tavallisempia kalenteri nimiä, joten mietin ovatko liian erikoisia?

Jaava ja Jaslia ovat niin erikoisia, etten oikein tiedä mitä niistä ajattelisi... En oikein pidä niistä. Jeminasta tulee aina mieleen paksu muslimimatami :ashamed:

Jaava? Se on erikoinen kyllä.. Mutta ei sillä mun mielestä ole väliä vaikka muut nimet olisi tavallisia ja yhdellä sitten se erikoisempi. Jeminoita on mun mielestä aika paljonkin nykyään niin sitä en miellä edes erikoiseksi.

Moottoripy_r__7_040_418857b.jpg

Kaunis!!! Jaavasta mieleen.

Jaslia on mielenkiintoinen, voisin vaikka pitaa nimesta.

Jemina on todella suosittu nimi. Ainakin tääläpäin. Siskontyttö on Jemina ja mun pojan luokalla on kaksi Jeminaa ja nuoremman tytön edellisessä hoitopaikassa oli Jeminaa jne jne..

Ai mä en tiennyt että Jemina on suosittu nimi... itse en ole sen nimisiin tyttöihin törmännyt ollenkaan :) Eipä tuo haittaa on ja pysyy silti listalla ja makustellaan nyt mikä olisi mieluisin nimi :)

Yhteistyössä