Vähän hidasta taas paketin toimitus H&M:llä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Kahdeksan päivää sitten laitoin tilauksen, eikä tänäänkään tullut viestiä paketin saapumisesta. Katsotaan kerkeääkö vielä yksi paketti Englannista ennen tätä henkkamaukan, vaikka tilauksen sinne tein 7. päivä...

Eikö Hennesin vaatteiden pitäisi kuitenkin jostain Suomesta varastosta tulla? En tajua miten voi kestää näin pitkään kotimaan paketista. Kaksi päivää käsittelyyn, kaksi kuljetukseen, senhän olisi pitänyt eilen jo olla mulla :/

mulla pisin toimitusaika 7 kuukautta, joten on sulla aikaa odotella :) mitä sun tilausstatus nettisivulla näyttää? siellä monesti vaihtuukin se, että onkin yhtäkkiä tuote loppu ja toimitetaan helmikuussa 2012 tms

Joo no siellä on nyt ymmärrettävistä syistä ruuhkaa,kyllä sieltä yleensä kun tilaa edellisenä päivänä niin tuote on jo pakattava seuraavana päivänä. Itse tilasin torstaina ja ei ole vielä edes pakattavana. Mutta jouluna sen ymmärtää.

Tilasin n. kolme viikkoa sitten H&M:ältä kaksi paitaa ja farkut. Toimituksen piti tapahtua 19.12. - 23.12. välisenä aikana. Eikö sitten tänään, kun kirjauduin katsomaan mitä tilaukselle kuuluu, niin toimitusta oli siirretty parilla viikolla eteenpäin!
Alkaa kyllä vähitellen tuntua, että paketti ei taida päästä koskaan perille... Aivan järkyttävän hidasta palvelua.

[QUOTE="harmaa";25214905]

Eikö Hennesin vaatteiden pitäisi kuitenkin jostain Suomesta varastosta tulla? En tajua miten voi kestää näin pitkään kotimaan paketista. Kaksi päivää käsittelyyn, kaksi kuljetukseen, senhän olisi pitänyt eilen jo olla mulla :/[/QUOTE]

Tulee Ruotsista.

Yhteistyössä