Vähän jänskättää, lapsen isä tulee uuden naisystävänsä kanssa kohta kahville..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännäri

Vieras
ja olemme siis tavanneet esim. pojan peleissä jne, mutta ekaa kertaa tulevat ihan kylään..
Ja mulla ei ole hääviä laittaa pöytään, teen katkarapu ja tonnikalaleipiä, maustekakkua ja piparia ja suklaata. Onneksi eivät tule kaukaa niin ei tarvitse varmaan ihmeitä ollakaan..

Ideana on, että lapsi voi esitellä heille uuden kotinsa (muutimme tähän heidän lähelle jokin aika sitten). Mieheni ottaa ihan rennosti mutta mua jännittää kauheasti.. Toivottavasti menee kivasti : )

siis jäin ihan suu auki kun luin ton alotuksen siis hyvällä aivan mahtavaa että tälläsiikin perheitä on olemassa missä ollaa sovussa nykyset ja ex:t siis todella hienoa.. hatun nosto teille..

ja hyvin se menee usko pois..

Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
siis jäin ihan suu auki kun luin ton alotuksen siis hyvällä aivan mahtavaa että tälläsiikin perheitä on olemassa missä ollaa sovussa nykyset ja ex:t siis todella hienoa.. hatun nosto teille..

ja hyvin se menee usko pois..

Samaa ajattelin, että onpa ihana lukea tällaisia aloituksia välillä :)

Hyvin se varmasti menee

Hui! Vähän kiva. Mä oon yrittäny järkkää tänlaista tapaamista mutta tuo lapsen isä ei oikein saa aikaseksi jutella sen naisystävänsä kanssa... Ehkä joskus. Onnea sulle, varmasti menee hyvin!

Kyllä se varmaan kivasti menee, oikein mukavalta vaikuttaa tämä exän ystävä! Erottu ollaan jo 11vuotta sitten ja alkuun oli hankalaa mutta nyt jo monta vuotta mennyt tosi kivasti.
Ihanaa Tapaniniltaa teille kaikille!

Oikeesti mahtavaa että pystytte oleen noin hyvissä väleissä. Mä en ehkä pystyis, exän uuden kanssa ehkä, mutta en exän :D Tollasia ihmissuhteita on tosi harvassa!

No mie oon yrittäny kovasti, et saisin tavata exän uuden, mut rouva kun ei vaan suostu.....en edes jouluna saanut viedä lapsiani exän vanhemmille jossa ex ja uusi nainen viikonlopun viettävät. Paljoa en vaadi...kädestä vois päivää sanoa ja silleen mut ei niin ei. Pyysin tytön synttäreillekin uusioperhettä mut eivät vaivautuneet. Mie nii tahtoisin ne kahvit keittää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
No mie oon yrittäny kovasti, et saisin tavata exän uuden, mut rouva kun ei vaan suostu.....en edes jouluna saanut viedä lapsiani exän vanhemmille jossa ex ja uusi nainen viikonlopun viettävät. Paljoa en vaadi...kädestä vois päivää sanoa ja silleen mut ei niin ei. Pyysin tytön synttäreillekin uusioperhettä mut eivät vaivautuneet. Mie nii tahtoisin ne kahvit keittää ;)

Tässä on exällä ollut 3 sellaista kaveria, että ei ole tullut yhteistyöstä mitään (on uhkailtu väkivallallakin ja ihan kamalaa) mutta nyt on ex löytänyt kyllä todella mukavan kumppanin ja sen ansioista nämä kahvitkin saan keittää.
Toivon että teilläkin aika parantaa. Toi on tosi rankkaa, tiedän : (

ja nyt on helpottonut hyvä mieli! Olen niin onnellinen, että vuosien vaikeuksien jälkeen olemme hyvissä väleissä exän kanssa ja tämä uusi kaveri on kyllä huippu kiva!
Aivan paras joulu kyllä ollut!

Vaude, tosi hienoa että kaikki meni hyvin ja että yleensä on tollaset välit!

Mä en ole nähnyt lapseni isän avovaimoa vaikka ovat jo vuosia olleet yhdessä Tämä nainen kun on päättänyt että ei halua tavata minua :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vaude, tosi hienoa että kaikki meni hyvin ja että yleensä on tollaset välit!

Mä en ole nähnyt lapseni isän avovaimoa vaikka ovat jo vuosia olleet yhdessä Tämä nainen kun on päättänyt että ei halua tavata minua :snotty:

Olen niin kiitollinen, että ex on löytänyt tällaisen helmen rinnalleen. kuten tuossa jo vähän kerroinkin monta hitsin vuotta oli kamalaa, kun välit oli pitkälti mustasukkaisten naisystävien takia ihan kuralla. Ja kun nämä naisystävät vielä lapsellekin kostivat jne. hui onneksi ne ajat on ohi!
Olin niin totaalisen loppu silloin.

Toivon Pamppelson että tekin saatte välit vielä asiallisiksi, se on kuitenkin lapsille aivan paras juttu. Yksinhän et voi välejä luoda, siihen tarvitaan toisen tulemista puoli väliin vastaan..

Kaikkea hyvää!

Muistan kun vuosia sitten ensimmäisen kerran tapasin miehen ensimmäisen lapsen äidin ja kyllä mua pelotti. Mutta kokemus oli todella hyvä. Tytöllä on fiksu äiti ja välit pysyneet asiallisina aina.

Yhteistyössä