vähän meni nyt joulu sösseliks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";29236533]normaalisti ihmiset on töissä 23 pv ja seuraava työ pv on 27pv. En näe ongelmaa, mutta jotkut tekevät helpoistakin asioista vaikeita.[/QUOTE]

Me epänormaalit taas joudutaan olee töissä aattonakin (=myyjät), mutta aatteleppa sitä, että on niinkin epänormaaleja hommia, kuten sairaalassa, poliisissa, palokunnassa, hotellissa, lentokentillä ja ja ja ja, että ihan oikeesti monen työpäivät kestävät jopa joulun ja uudenvuoden, pääsiäisen sekä juhannuksen..

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Mä ymmärrän ap:ta. Kyllä silloin joskus sapetti kun joulu osui keskelle viikkoa, eikä ollut mahdollisuutta ottaa vapaata/ eikä palkatonta.

Mä en onneksi ole koskaan joutunut lähtemään viettämään joulua minnekkään pitkän matkan päähän, mutta sen tiedän muusta kokemuksesta että siihen matkustamiseen menee koko päivä, vaikka matka kestäisi VAIN 3 tuntia.

Sulla on niin kova ikävä paikkakunnalla, jossa vanhempasi asuvat, ettei viitsi kolmen vuorokauden takia lähteä sinne?
Joten vietätte joulun kotona, ja miehesi on vihainen kun ette ole kotona aattona?

Tässä on nyt pari juttua, jotkaei vaan mene mun tajuntaani :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;29237199:
Sulla on niin kova ikävä paikkakunnalla, jossa vanhempasi asuvat, ettei viitsi kolmen vuorokauden takia lähteä sinne?
Joten vietätte joulun kotona, ja miehesi on vihainen kun ette ole kotona aattona?

Tässä on nyt pari juttua, jotkaei vaan mene mun tajuntaani :D

ei vaan tympii tää miten nää joulupäivät menee tänä vuonna. maanantai normaali arki, tiistai vapaa, keskiviikko vapaa, torstai vapaa ja sitte perjantai normaali arki ja sitte taas tulis vapaata la-su. uudenvuoden aattoki osuu tympeästi tiistaille.

tottakai me lähdetään aaton aattona jos vaan editään junaan(tiukka on aikataulu). ja kun me lähdetään mies tulee kiukkuiseksi vaikka me ollaan nyt vietetty monta joulua miehen toiveiden mukaan. haluaisin että mies tulisi mukaan. jos ei tule jää tietty sellainen huono omatunto fiilis jne...

mutta saatais asiat siltä osin järkättyä kivasti että lapset sais jäädä mummolaan koko viikoksi.

Ja mä taas toivoon yövuoroa jouluaatoksi. :whistle: Yövuoro on sitte viä seuraavanaki yönä. Usiempi jouluaatto on menny illan osalta baarilla töis ja ihan vapaaehtoosesti oon lupautunu töihin.

Joskus se ny vain on tälläästä eikä aina voi saada vapaita kuten haluaa ja on monia ihmisiä jotka on töis pyhistä riippumatta.

Onneksi olkoon töistä! :)

Ihme marisijoita taas ketju täynnä. Ymmärrän, että äkkiseltään toi pistää kuviot sekaisin. Kaikkien pitäisi kuitenkin ymmärtää tilanne, kun kyse on töistä. Toisaalta, kuten sanottu, 3 tunnin matka junalla ei ole kovin paha, etenkin jos silloin 23. päiväkin vielä ehtii lähtemään! Meillä on mummolaan 6 tunnin ajomatka, joten tolla aikataululla meillä jäis menemättä. Puolta lyhyemmällä matkalla jo harkittais vakavasti.

Miten hyvissä väleissä mies on sun vanhempien kanssa? Jos hän menisi lasten kanssa jo edeltä käsin vaikka edellisenä päivänä? Tai pyydätte vanhemmat teille? Jos yleensä miehen vanhemmat on teillä aattona käyneet, on ihan kohtuullista, että välillä olisitte sinun vanhempien luona. Mikäli nyt vain itse jaksat. Eihän tosta kovin rentouttavaa joulua tule, jos reissaamiseen menee päivät.

Yhteistyössä