Vähän tässä olen miettinyt lastenvaatteita sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenn

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
2 228
1
36
Tampere
Kohta alkaa olemaan aika 1vuotis kuvaukselle ja olen tässä jo pikkuhiljaa alkanut miettimään mitä sitä laittaisi kaverille päälle. :) Haen sellaista hauskaa ja rentoa ja tähän päivään sopivaa, sellaisin vaattein jotka ovat halpoja tai voi enemmän käyttää. :D Olen tällaisen kokonaisuuden kasannut:

v.php
[/URL][/IMG]

:attn: Mihin suuntaan minun pitäisi tästä lähteä?

Hmm, ehkä jättäisin henkselit pois, tai laittaisin huomattavasti leveämmät, jostain syystä housut näyttää paitaan verrattuna ihan toppahousuilta, voipi toki kuva vääristää, mutta jos paita on kovin ihonmyötäinen, niin en laittaisi ihan lököjä housujakaan.

Äh, en mä tiedä :whistle:

Hauskat vaatteet. Jättäisin ainakin kengät pois, paljain jaloin tulee kivoja kuvia. Osan kuvista voi myös ottaa ilman hattua. Jos yhdistelmä näyttää päällä ok:lta, niin sitten toimii. Housut näyttävät kuvassa jotenkin hallitsevilta.

muuten ihan jees, mutta mun mielestä housut sais olla tyyliin pillifarkut tai huomattavasti kapeammat, jos paita on ihonmyötäinen.. ja varsinki jos meinaat henkselit ja lakin laittaa, tulis paremmin rockabilly look :D

Mä en ehkä ymmärrä vaatteista mitään saati muodista, mut....... minusta nuo kaikki vaatteet on keskenään "eriparia". Ne ei sovi keskenään yhteen. Yksittäisinä vaatteina kivoja mut yhdistelmä tökkii mun silmään.

Kiitos. Mä aloin jo itse epäilemään, että olen aivan liian pitkälle menossa ja miettimään harmaita vaatteita ja valkoista kauluspaitaa.. Tuo on kyllä ihan totta, että nuo housut näyttää liian tummilta ja lököiltä kuvassa, päällä en osaa sanoa, kun vielä jemmailen näitä kaapissa :D Tässä olisi pillifarkut, mutta jotenkin on liian laimea. Tuo kenkien pois ottaminen on hyvä ehdotus, mutta varmaan ilman lakkia?

v.php
[/URL][/IMG]

Kiitos. Mä aloin jo itse epäilemään, että olen aivan liian pitkälle menossa ja miettimään harmaita vaatteita ja valkoista kauluspaitaa.. Tuo on kyllä ihan totta, että nuo housut näyttää liian tummilta ja lököiltä kuvassa, päällä en osaa sanoa, kun vielä jemmailen näitä kaapissa :D Tässä olisi pillifarkut, mutta jotenkin on liian laimea. Tuo kenkien pois ottaminen on hyvä ehdotus, mutta varmaan ilman lakkia?

v.php
[/URL][/IMG]

Minusta lakin kanssa, jos muodikkalta haluaa näyttää. Ja lakki sitoo harmaat kokonaisuudeksi. Itse en kyllä harmaasta tykkää, mutta se on in tänä syksynä. Ei valkoista paitaa, mutta mitä muita paitoja sinulla on vaihtoehtona. ei tuo keltainen ole kuitenkaan mikään huono, mutta valitse vaan paras olemassa olevista vaihtoehdoista:D

[QUOTE="vieras";22290489]Itse vaihtaisin paidan vaikka löysempään kauluspaitaan, tikru kuviointi, ei hyvä...[/QUOTE]

Minulle varmaan ainoa, jonka välttämättä haluan pitää on juuri tuo tikrupaita. Se on ihana! :) Kunhan saan vain sen asustettua, ettei se näytä turkkilaiselta elostelijalta :D

[QUOTE="piu";22290518]Itse en laittaisi lakkia tuollai silmille. ;)[/QUOTE]

No mutku minulla ei ole varaa ostaa sitä yporquen naamiohupparia :D

[QUOTE="vieras";22290495]Mä en ehkä ymmärrä vaatteista mitään saati muodista, mut....... minusta nuo kaikki vaatteet on keskenään "eriparia". Ne ei sovi keskenään yhteen. Yksittäisinä vaatteina kivoja mut yhdistelmä tökkii mun silmään.[/QUOTE]

Tätä itsekin mietin. Kuinka pitkälle voin viedä vaatehassuttelun kuvassa, että se ei näytä hölmöltä.

Minusta lakin kanssa, jos muodikkalta haluaa näyttää. Ja lakki sitoo harmaat kokonaisuudeksi. Itse en kyllä harmaasta tykkää, mutta se on in tänä syksynä. Ei valkoista paitaa, mutta mitä muita paitoja sinulla on vaihtoehtona. ei tuo keltainen ole kuitenkaan mikään huono, mutta valitse vaan paras olemassa olevista vaihtoehdoista:D

Mä tykkään, että valokuviin laitetaan ajankuvaan sopivat vaatteet. minua aina jotenkin tökkii se ajatus, että pitäisi olla ajaton ja eri vuosikymmenillä otetut kuvat erottaa vain kuvan laadusta :D Juu ja mä olen niiin kovin ihastunut tuohon tikrupaitaan, eli se on paras kaikista. :D Kaapista, muuten löytyy sitten vaan ihan perus arkivaatteita, sekä niitä harmaita, että sellaisia jotka on vähän liian kuluneita valokuviin.. Tietenkin sitä voisi harkita, että hakisi h&m:ltä värikkäämmän ruutupaidan, mutta.. mä tykkään tikrusta.. :xmas:

Ei kyllä nyt natsaa yhtään nuo asukokonaisuudet, anteeks kovasti :/ toi tikrukuvio-paita ainakin vaihtoon, ei kummassakaan kuvassa hyvä. Ja kengät myös pois, on ihan liian vauvamaiset. Noi tokan kuvan housut paremmat ja lakki ihan ok, ei suinkaan välttämätön, siihen vielä joku kiva paita niin avot :)

Kohta alkaa olemaan aika 1vuotis kuvaukselle ja olen tässä jo pikkuhiljaa alkanut miettimään mitä sitä laittaisi kaverille päälle. :) Haen sellaista hauskaa ja rentoa ja tähän päivään sopivaa, sellaisin vaattein jotka ovat halpoja tai voi enemmän käyttää. :D Olen tällaisen kokonaisuuden kasannut:

v.php
[/URL][/IMG]

En keksi mitään kohtaa noista vaatteista joka pitäisi muuttaa. :) Todella hyvännäköiset ja "jujun" omaavat vaatteet olet lapselle kasannut.

Ps. Tuli ihan kateellinen olo, sillä taidat olla todella hyvä stailaamaan?

v.php
[/URL][/IMG]

Ei, ei ja ei!!! Pidä vain alkperäinen ajatuksesi, sillä se on ihan oikeasti todella hyvän näköinen asukokonaisuus. Aivan kuin jonkun ammattilaisen kasaama. Tästä toisesta puuttuu sitten jo täysin juju. Ne kengät siinä ekassa kuvassa olivat mun mielestä aivan piste iin päälle. :)

Vaikka en itse osaa välttämättä pukeutua, niin tuttavapiirissäni olen saanut paljon kehuja makutuomarina olemisesta ja aina joku haluaa raahata minut mukaan kauppoihin, eli "uso minnuu"... :D

Niin ja hattuahan voi pyöritellä siinä päässä eripäin ja katsoa mistä tulisi se haukin lookki. Jotenkin tuo toinen kuva on heti kevyemmän näköinen.

Housut kyllä voi olla mustatkin ja jopa nuo samat kuin ekassa, jos ei näytä päällä ihan noin tönköiltä/ulkohousumaisilta.

Viimeksi muokattu:

v.php
[/URL][/IMG]

Tämä toka kuva paljon parempi mutta silti ottaisin kengät pois, joko paljain jaloin taikka sitten tummat sukat.

v.php
[/URL][/IMG]

Siis oikeesti, onko tää vaatetus vitsi??!! Toivon ainakin olevan :D Vaatteet on, kun jostain 90-luvun räppäri videosta!!!

[QUOTE="piipero";22290796]Tämä toka kuva paljon parempi mutta silti ottaisin kengät pois, joko paljain jaloin taikka sitten tummat sukat.[/QUOTE]

Ja asu menisi tylsäksi "tusina" ratkaisuksi... ;) Pidä nyt AP edes noi kengät!

pidä tikrupaita ja laita noi pillihousut :) todella hienon näkönen ja hauska yhdistelmä.. meillä oli sillon tylsästi mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita ja liituraitaliivi... :)

toinen kuva paljon parempi, yhtenäisempi asu kun lakki ja housut ovat samansävysiä. kengät pitäisin myös jalassa, vähän hikistä aina kattoa noita paljasjalkasia kuvia..tylsää..

Juu en pidä itseäni hyvänä stailaajana, kehittelen kyllä villejä ja omasta mielestä hienoja kokonaisuuksia, mutta yleensä tulee jänistettyä viime metreillä ja pistettyä hillityt vaatteet, ettei ketään vaan ärsytä :D Ja sen takiahan täällä kyselen, kun haluaisin laittaa kuvaan reippaat ja vähän erikoisemmat vaatteet. Kuitenkin olo on niin epävarma, että mietityttää miten kaikki muut reagoi, että onkohan nämä nyt ihan naurettavat :)

Teisu, Voi olla ihan mahdollista, että me sitten päädytään siihen samaan ratkaisuun. Se on aina yhtä tyylikäs ratkaisu, eikä kukaan tule sitä haukkumaan. :) Aina, jos yrittää vähän erikoisempaa niin ei millään voi kaikkia miellyttää.

Kokeilin noita tummempia housuja, niin onhan ne melko baggyt, mutta ei näytä päällä ulkohousuilta, koska ovat niin ohuet ja sopivat mainiosti lakin kanssa. Ja Ihana! on aivan oikeassa, lakin kanssa pitää olla henkselit.. pitää mallailla päälle joskus koko asua, myös pillien ja henkselien kanssa, kiitos paljon ideasta :)

Sille, joka sanoi kenkiä vauvamaisiksi, niin onhan ne. Satuin vain löytämään nuo kavatit 10e:llä, joten ostin ne. En halua panostaa talvella pikkukenkiin liikaa rahaa, kun tämä voi ehkä jäädä ainoaksi käytöksi. Ja se vauvamaisuus ei niin häiritse minua kun nuo on valkoiset, tykkään lookista, mutta jos satun löytämään yhtä halvalla tai halvemmalla kunnon kiiltonahkakengät niin ehkä vaihdan. :D

Kiitoksia teille, jotka kannustatte ja annatte neuvoja ja vinkkejä. Tulevat tarpeeseen ja lisää saa antaa. Jos joku keksii muuten parempia vaihtoehtoja niin laittakaa ihmeessä linkkejä!