vähän tässä pohdin hää asiaa mekkoni väriä ja voiko häihin laittaa legganssit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hää vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei missään tapauksessa legginssejä!!!! eikä ilman sukkahousuja!
sukkahousuja on olemassa ruskean eri sävyisenä, ei muuta kun kauppaan katselemaan, yleensä on vielä sellasia mallijuttuja joilla voi katsoa, mille näyttää ihoa vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sukkahousuja on olemassa ruskean eri sävyisenä, ei muuta kun kauppaan katselemaan, yleensä on vielä sellasia mallijuttuja joilla voi katsoa, mille näyttää ihoa vasten.

Juu, juu... ja sitten käyt vielä uuden koltun, jonkun sellaisen tätimäisen sivistyneen pellavapussin. Jos sattuisi olemaan kuuma päivä, niin ei tod. tartte laittaa niitä sukkahousujakaan.

Kyllä osa meistä on niiiiiin vanhoillisia. Hyvältä voi näyttää vaikkei käykkään Modasta juhlavaatteita.

kiitos asiallisista vastauksista

mennäänpä viä kenkiin jos laitan vaalean mekon jossa isoja pinkkejä kukkia ja ruskeat sukkahousut niin entä kenkien väri tähän?? mustat vai valkoiset vai peräti ruskeat??

tai jos sama kokonaisuus mutta valkoiset legginssit niin entä kenkien väri valkoiset??

ehkä mä kuitenkin taivun sitten sukkahousuille pitää kaupasta katsella.. tai ostan molemmat ja katson miltä näyttää

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Juu, juu... ja sitten käyt vielä uuden koltun, jonkun sellaisen tätimäisen sivistyneen pellavapussin. Jos sattuisi olemaan kuuma päivä, niin ei tod. tartte laittaa niitä sukkahousujakaan.

Kyllä osa meistä on niiiiiin vanhoillisia. Hyvältä voi näyttää vaikkei käykkään Modasta juhlavaatteita.

en ole mielestäni vanhoillinen, vaan ajattelen sitä että kun ollaan menossa juhliin, niin se että pukeutuu asianmukaisesti tarkoittaa sitä että kunnioitetaan tässä tapauksessa hääparia niin paljon että pukeudutaan juhlan mukaan.
jos se sitten on sun mielestä vanhoillista, en voi mitään. enkä muuten käy Modasta ostamassa juhlavaatteitani, mutta silti osaan pukeutua ihan asiallisesti. vaikkei mullakaan oo kaikkiin juhliin varaa sitä uutta kolttua ostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja hää vieras:
kiitos asiallisista vastauksista

mennäänpä viä kenkiin jos laitan vaalean mekon jossa isoja pinkkejä kukkia ja ruskeat sukkahousut niin entä kenkien väri tähän?? mustat vai valkoiset vai peräti ruskeat??

tai jos sama kokonaisuus mutta valkoiset legginssit niin entä kenkien väri valkoiset??

ehkä mä kuitenkin taivun sitten sukkahousuille pitää kaupasta katsella.. tai ostan molemmat ja katson miltä näyttää

jos mekossa ei ole mustaa, niin älä laita mustia kenkiä! jos mekossa on vlakoista ja pinkkiä, laitat joko valkoiset tai pinkit kengät. tottakai. ja laukku myös samasta värimaailmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
itseasiassa lyhyen mekon kanssa valkoiset legginsit sopivat oikein hyvin. pinkki ei oikein oo aikuisten väri ja sopii hyvin harvoin suomalaiselle sellaisenaan kun on niin liki omaa ihon väriä...mutta pieninä kukkasina käy kyllä...

itse olen menossa häävieraaksi eräässä keskieurooppalaisessa maassa ja mull atulee olemaan mustat legginsit pitsillä ja guessin punainen "lepakkohihainen pusero vyöllä sekä 10 sentin piikkikorolliset kengät ja ihana guessin pieni punainen satini-iltalaukku j ahiukset mull aon edelleen samanlaiset kuin tuossa profiilin kuvassa ja tiedän että oon pukeutunut asiallisesti vaikkakin nuorekkaasti..legginsit ei oo paha juttu jos ovat siistit ja sopivat muuhun pukeutumiseen :flower:

:laugh: tää oli hyvä: GUESSIN pusero ja GUESSIN laukku...

ja tosiaan nää on mun ensimmäiset häät mihin menen ja siksi ihan pihalla tätä ennen oon ollut 2 hautajaisissa,3 rippijuhlissa ja 2 ylioppilasjuhlissa koko elämäni aikana ja ikää jo sentään 26v

mites se kenkien väri sukkahousujen tai legginssien kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja venera:
itseasiassa lyhyen mekon kanssa valkoiset legginsit sopivat oikein hyvin. pinkki ei oikein oo aikuisten väri ja sopii hyvin harvoin suomalaiselle sellaisenaan kun on niin liki omaa ihon väriä...mutta pieninä kukkasina käy kyllä...

itse olen menossa häävieraaksi eräässä keskieurooppalaisessa maassa ja mull atulee olemaan mustat legginsit pitsillä ja guessin punainen "lepakkohihainen pusero vyöllä sekä 10 sentin piikkikorolliset kengät ja ihana guessin pieni punainen satini-iltalaukku j ahiukset mull aon edelleen samanlaiset kuin tuossa profiilin kuvassa ja tiedän että oon pukeutunut asiallisesti vaikkakin nuorekkaasti..legginsit ei oo paha juttu jos ovat siistit ja sopivat muuhun pukeutumiseen :flower:

:laugh: tää oli hyvä: GUESSIN pusero ja GUESSIN laukku...

jaa..mikäs siinä oli hyvää...en olis muuten maininnut merkkiä mutta merkin tuntevat tietävät tyylin niin kertoo vähän enempi....vai onko tuossa merkissä jotain vikaa????vai pitäisko laittaa kuvat :o legginsit on henkkamaukalta...hehheeh no ei vaiskaan vaan wolfordilta hmmmm...ja tarkemmin ajateltuna kengätkin on guessin kun satun tykkäämään kyseisestä merkistä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja nöyp:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eikö se ole leggingsit? Ja hoida nainen polvias! Kamalaa, jos nuorella naisella ruttuset polvet! Body Shopin hamppurasvaa tms

kirjoitetaan LEGGINSSIT!!!

Ei kun legginGsit.

Ja jos oikein saivarrellaan, on homma sama kuin muffinien kanssa. Jos sanotaan muffinssit, on sanassa virheellisesti kaksi monikkoa. Kuuluisi siis sanoa leggingit. :saint:

Mä laittaisin melkein (hieman tummempi on parempi kuin liian vaalea ) oman ihon väriset sukkahousut. Kengiksi valkoiset tai sitten se pinkki mikä oli mekossa ja samaan sävyyn laukku tai huivi, jos asu vielä kaipaa jotain.

(Minusta legginssit on aika kamalia, valkoiset vasta kamalia onkin ja juhlavaa niistä ei saa vaikka mitä tekisi. )

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Eikö se ole leggingsit? Ja hoida nainen polvias! Kamalaa, jos nuorella naisella ruttuset polvet! Body Shopin hamppurasvaa tms

Ei kun legginGsit.

Ja jos oikein saivarrellaan, on homma sama kuin muffinien kanssa. Jos sanotaan muffinssit, on sanassa virheellisesti kaksi monikkoa. Kuuluisi siis sanoa legginit. :saint:

No niin kai mutta tuo gs-pääte on ihan yleisesti käytössä.
Ja en ymmärrä miksi se olis legginssit, kun eihän se englanniksikaan ole leggins.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:

Ei kun legginGsit.

Ja jos oikein saivarrellaan, on homma sama kuin muffinien kanssa. Jos sanotaan muffinssit, on sanassa virheellisesti kaksi monikkoa. Kuuluisi siis sanoa legginit. :saint:

No niin kai mutta tuo gs-pääte on ihan yleisesti käytössä.
Ja en ymmärrä miksi se olis legginssit, kun eihän se englanniksikaan ole leggins.

korjasin omaani kun oli g pudonnut pois... :snotty: =)

Yhteistyössä