Vähän yhteistä aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaino

Vieras
Olen seurustellut 3 kuukautta miehn kanssa. Tunnen hänen perhesuhteet ennestään, emme ole kuitenkaan olleet yhteyksissä useaan vuoteen. Seurustelumme on erikoista, koska mies ammattinsa vuokis pystyy tapaamaan harvoin ja haluaakin tavata vain viikolla. Emme siis tapaa viikonloppuisin kuin joskus sunnuntaina kun hän omien sanojensa mukaan tulee maalta. Tämä rasittaa suunnattomasti minua, koska viikolla olen väsynyt työn takia. Olen arka ja ujo sanomaan, viime viikolla sanoin kuitenkin että haluaisin tavata enemmän. Taas on viikonloppu ja olen yksin. Minusta hän kayttäytyy kuin olisi varattu mies, hän kuitenkin puhuu esim yhteisestä lapsesta. Hän tulee hyvin toimeen omien lasteni kanssa. Miten saada selville onko toista naista, kun en pysty asiasta kysymään. Meillä ei ole yhteisiä tuttuja. Ymmärrän sen, että suhteen alussa tavataan harvemmin, mutta milloin voin alkaa toivoa tapaamisia enemmän. Minulla on pitkä aika edellisesti seurustelusta ja olen ihan pallo hukassa mitä saa sanoa ja tehdä.

Kysy reilusti. Sitten voit katsoa numeronetistä esim onko samassa osoitteessa muita puhelimen haltijoita.
Toisekseen olet kuitenkin aikuinen työssäkayvä ihminen, niin sano että nyt ei sovi tällä viikolla, mutta viikonloppuna olet vapaa ja haluat tavata.

Älä ole liian kiltti! Mies käyttää häikäilemättä hyväkseen sua, jos olet liian kiltti etkä uskalla sanoa ääneen mielipiteitäsi ja toiveitasi. Ole rohkea ja sano suoraan, ettet jaksaisi arkisin tavata, aikaa olisi paremmin vkonloppuisin.
Muista, pidä pääsi, älä aina alistu ja ole rohkea!

Yhteistyössä