Vähänkö nihkeetä kituuttamista tää kesäelo

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mies töissä. Lapset kavereiden kanssa päivät pitkät aamusta iltaan. Mun tehtävä sit on olla 24/7 takapäivystäjänä tässä kotona. Sen verran isoja nuo lapset jo, että ovat keskenään kavereineen, mutta ei niin isoja että mä voisin lähtee jonnekin muutamiks tunneiks pois kotoa :/

Uskotteko, että alkaa tää talo ja piha hiljalleen tökkiä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
MInkä ikäsiä siis? Luulis että jos ovat kavereitten kanssa niin voisit siäkin mennä johonkin, oot vaan puhelimen saatavilla jos tulee hätä

7 ja 9. En mä kovin etäs ehdi, kun ei oo autoa. Mulla on itelle sellaset "rajat", että lapsen soittaessa pitää olla kotona 10-15 min sisään jos tarve vaatii.

Alkuperäinen kirjoittaja qwen:
Kyllä oon käyny kaupassa ja kahvilla kaverin kanssa. Avaimet pojalla kaulassa ja osaa olla jonkun aikaa yksin kotona ja puhelimella saa mut kyllä kiinni.

No tästä meiltä on kaupoille ja keskustaan useampi kilometri ja pyöräillen liikun =) Joten en viitsi lähteä niin kauas. Toi 9v vielä pärjäiliskin, mut 7v on sen verran humu et juu ei :D

Asuuko teillä lähellä tuttuja jonne voisit mennä kahville jne... Mullaki on vaan pyörä ja jalat :)

No parisen kappaletta, mutta toinen on reissussa lapsineen koko ajan ja toisen luo kun menee niin on aina hommia niiiin paljon ettei malta istua ees kahville.

onko kaverien vanhemmat paikalla? voit hyvin mennä käymään jossain jos sovit toisten vanhempien kanssa suunnitelmasta,siinä samalle ne valvoo sunkin penskat ku omansa ja sit voit tehä saman vastapalveluksen.tai ota lapset kavereineen mukaan esim rannalle,puistoon,pyöräretkelle.riippuu tietty iästä,mut älä homehdu yksin kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Asuuko teillä lähellä tuttuja jonne voisit mennä kahville jne... Mullaki on vaan pyörä ja jalat :)

No parisen kappaletta, mutta toinen on reissussa lapsineen koko ajan ja toisen luo kun menee niin on aina hommia niiiin paljon ettei malta istua ees kahville.

Aikas tuskanen tilanne.. Sitten kompromissi, lapset mukaan kerta viikkoon kahville/kaupoille ja saat sitten vähän olla muualla kuin kotona:)

Alkuperäinen kirjoittaja :
onko kaverien vanhemmat paikalla? voit hyvin mennä käymään jossain jos sovit toisten vanhempien kanssa suunnitelmasta,siinä samalle ne valvoo sunkin penskat ku omansa ja sit voit tehä saman vastapalveluksen.tai ota lapset kavereineen mukaan esim rannalle,puistoon,pyöräretkelle.riippuu tietty iästä,mut älä homehdu yksin kotona.

Ei oo kaikilla vanhemmat paikalla. Ja noi on paljon tossa viereisessä puistossa ja ajelevat pyörillä pitkin kylää. Mä oon houkutellu muksuja pyöräilemään/rannalle tms. Mut ei ne äitin kaa haluu, kun kavereiden kanssa on PALJON kivempaa :D

Tulen hulluksi jos joudun olla noin esim. viikon. joten pakotan lapset aina joskus vaan lähtemään jnnekin.
jos äiti ei jaksa, niin menee kaikki mönkään. eli omaa jaksamista pakko ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Aikas tuskanen tilanne.. Sitten kompromissi, lapset mukaan kerta viikkoon kahville/kaupoille ja saat sitten vähän olla muualla kuin kotona:)

Niin. Kun vaan vielä sais jotain aikuista seuraa sinnekin mukaan... No, eipä auta. Näillä on mentävä.

noh tòkkii tààllàkin: tyttò kipeà ja ollaan ollu pàivàkausia sisàllà (ei saa mennà puistoon). ulkona olis kiva aurinko ja 31 °C luvassa. lentoliputkin peruin, tànààn piti tulla sinne.

muta tàà on ELàMàà :/

Noni. Ja nyt noi muksut pelmahti tohon riitelemään korvan juureen. Ovet paukkaa ja ärjytään. JA ei, ei suostu lähtee mihinkään :headwall:

Kaikki onkin nyt TYLSÄÄ, kun suosikkikamu lähti toisen kaverin luo toiselle puolen kaupunkia.

voikun saiskin joskus olla yksin kotona,vois siivota rauhassa,leipoa,lukea kirjoja,juoruta puhelimessa,juoda kahvia partsilla... mä oon 24/7 kiinni tuos pienessä,juu kiva käydä puistossa,mut mul ois tarve saada olla ja tehdä jotai itekseenki,mies aina töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
voikun saiskin joskus olla yksin kotona,vois siivota rauhassa,leipoa,lukea kirjoja,juoruta puhelimessa,juoda kahvia partsilla... mä oon 24/7 kiinni tuos pienessä,juu kiva käydä puistossa,mut mul ois tarve saada olla ja tehdä jotai itekseenki,mies aina töissä.

Tiedätkö, ajattelin itsekin noin joskus. Mutta voin vakuuttaa, että ei tää niin herkkua olekaan. Siivoaminen ei jaksa kiinnostaa, lukenut olen parin viikon sisään niin paljon että laukaisi migreenin. Puhelimessa juoruilu käy kalliiksi ja eipä pahemmin ole ketään kelle soitella (ihmiset töissä tai kiireisiä ).

Yhteistyössä