Jouduin sairaalaan tossa joku aika sitten ja vietin siellä vahvasti kipulääkittynä 8 päivää. Opettelin uudestaan kävelemään, istumaan ja muutenkin liikkumaan. Tänään ensimmäisen kerran kahteen viikkoon sain ihan itse nostettua lattialle pudonneen kepin. Vähänkö tuli hyvä mieli!
Ja pystyin käymään eilen ilman apua suihkussa! Joskus se ilo löytyy pienistäkin asioista. Vielä kun pääsis käymään ulkona niin olo varmasti paranis vielä reilusti lisää
Mulla on tuo selkäydinsairaus mutta tämä oli kyl ihan erillinen juttu. Alaselästä nikama vissii romahtanut/vaurioitunut/hajonnu tai jotain sinne päin ja halvausoireita oli kipujen lisäksi. Tällä kertaa selvisin ja nyt jo kävely sujuu aika hyvin. Tosin vasemmalla jalalla on ihan oma elämä :kieh:
Onneksi visiitti sairaalassa oli lyhyt ja heti ku lupa annettiin lähdin kotiin. Tää sairaalavisiitti oli muuten pisin aika ikinä minkä olen ollut pois lasteni luota, itku pääs ku lapset tuli kotiin. Sen opin et ens kerralla en lähde taksilla sissinä suhisee vaan soitan rohkeasti sen hempatun ambulanssin