Vahasinpa juuri viiksikarvat pois! Tsiisus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
Kylläpäs oli ajattelemattomasti tehty, kun töihinkin pitäisi tässä suunnata hyvin pian. Nyt ylähuuli helottaa kivasti. Noo, se onneksi voi selittää allergisella reaktiolla. :ashamed:

Mutta mutta, miten tuo olisi järkevä tehdä seuraavalla kerralla? Leikkasin noista veetin vahaliuskoista sellaisia suikaleita.
Yritin kyllä vetää vastakarvaan, mutta hiukan hankala se on tuosta ylähuulesta tempoa ylöspäin.
Nuo karvatkin oli sen verran ohuita ja hentoisia, että osa vaan katkes, jee, paksumman karvan kasvamista odotellessa. :whistle:

Onko jollain jotain vinkkiä seuraavaa kertaa varten?

Mä poistan Veetin karvanpoistoaineella. Vahauksen jälkeen mulle tulee melkein jokaisen karvan tuppeen finni vaikka tekis mitä :kieh: joten meikäläinen ottaa riskin vaikka mistä mutta käyttää kemikaalia... Noin kuukauden välein.

Nypin joka päivä 10 karvaa naamasta.
En ole partasuti, minulla vain on semmoinen ohut vaalea naava ympäri kehoa, myös naamassa, enkä pidä siitä.
Kerran ajoin epilaattorilla kun hermostuin, ei olisi kannattanut. Joka karvatuppeen tuli näppylät ja naama oli viikon verran aikamoisessa kunnossa.

Yhteistyössä