vahinko raskaus....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vahinkoja tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vahinkoja tulee

Vieras
jos teillä olisi tämä tilanne: omakotitalo juuri ostettuna,olisi siis tilaa, 3 lasta entuudestaan,taloustilanne sikäli ok,mies töissä,äiti kotona..ja nyt oho testit näyttää plussaa...

mitä tekisitte?? meillä se tilanne et ite oon ihan sekasin suuntaan tai toiseen,ja miehellä on jyrkkä ei! siis tämä oli vahinko

En tekisi mitään. Jos lapsi on oman ukon kanssa tehty, ei asiassa ole murehdittavaa. Kuulostaa siltä että tiedät oman kantasi. Miehen suhteen antaisin ajan kulua. Antaisin toisen miettiä asiaa rauhassa:)

Meillä oli neljä lasta, juuri se määrä, mistä oltiin aina puhuttu. Kaikki poikia, ja jotku olivat kyselleet, että vieläkö me sitä tyttöä.. Sanoin aina, että ollaan toivottu neljää lasta, mutta neljä tervettä lasta on jo ihan lottovoitto.

Kun nuorimmaiset (kaksoset) olivat 2,5v, aloin ihmetellä outoja tuntemuksiani. Koska minulla oli hormonikierukka, en edes epäillyt raskautta. Vasta vkolla 17, kun alkoi oikeasti potkut tuntua, hätkähdin tajuamaan tilanteen.

Eipä siinä. Ukko järkyttyi, itse en yhtään tiennyt mitä ajatella. Epäusko, ilo, pelko.. kulkivat käsikädessä. Koska raskaus oli jo pitkällä, ei edes mietitty muuta kuin lapsen pitämistä, enkä olis miettinyt aiemminkaan. Ukkokin toipui muutamassa viikossa järkytyksestään.

Nyt meillä on 6kk ikäinen rinsessa, koko perheen silmäterä :)

tää on nyt ihan liian kamalaa...mies on jyrkästi sitä mieltä että ei yhtäkään enään...itkin eilen itteni kipeex,kun sattu niin ajatus abortista..mut en mä yksinkäään lähe raskaudesta nauttiin jos toinen on vastaan kokoajan..kuinka saan iiteni siis tsempattua aborttiin?? auttakee

Ei sua kukaan osaa auttaa tässä.. Soita neuvolan ja pyydä keskusteluspua, saisit ammatti ihmisen vinkkelistä tietoa abortista ja tukea. Kenties miehesikin tulisi sinne ja voisitte toisaalta jutella millaista olisi se kolmas lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;30255393:
tää on nyt ihan liian kamalaa...mies on jyrkästi sitä mieltä että ei yhtäkään enään...itkin eilen itteni kipeex,kun sattu niin ajatus abortista..mut en mä yksinkäään lähe raskaudesta nauttiin jos toinen on vastaan kokoajan..kuinka saan iiteni siis tsempattua aborttiin?? auttakee

Ei sun tietenkään kannata tehdä sellasta mikä tuntuu väärältä (ja on väärin)!
Miehellä on tyypillinen alkupaniikki mutta vielä monta kuukautta aikaa tottua ajatukseen ja hyväksyä tilanne. Luultavasti häpeää myöhemmin ajatuksiaan kun joku päivää pitää sylissään tätä nuorinta nyyttiänne!
Miksei neljäs menis siinä missä 3 aiempaakin?
Älä tee mitään hätiköityä kenenkään muun mieliks!!
Moni katuu aborttia loppuelämänsä, harvemmat kuitenkaan lastensa elämää....
Onnea odotukseen, asioilla on tapana järjestyä aina jotenkin!

Yhteistyössä