Vahinkovauva tulossa enkä saa sanotuksi miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä ei varsinasiesti pettänyt mikään ehkäisy,imetyshän ei kait sitä ole. kuulun niihin näköjään joiden hedelmällisyys palautuu samantein kun edellinen lapsi on puklattu pihalle. kuukautiset tulivat heti säännöllisesti synnytyksestä vaikka imetin. attelin ensin sen olevan vaan jotenkin jälkivuotoa. sitten tulin raskaaksi. meillä ei ollut kumia käytössä,enkä ehkä kutsuisi vahingoksi raskauttakaan. hienoa että sait kerrottua miehellesi. rahallisesti varmasti pärjäätte,totutte nopeesti =) paljon onnea teille odotukseen.

Ihanaa että olet nyt kertonut miehellesi ja hän otti tilanteen rauhallisesti :) Minun piti oikieen etsiä tämä keskustelu, kun pyörit mielessäni.
Älä niistä sukulaisista välitä, äläkä heidän takiaan pahoita mieltäsi! Te elätte omaa elämäänne, eikä teidän henkilökohtaiset asiat heille kuulu.
Kovasti tsemppiä tulevaan raskausaikaan ja pitäkää (parisuhteesta) toisistanne huolta.

Melko fiksusti otti miehes yllättävän asian vastaan, ja hyvä kun sait kerrottua. Rakkautta se lapsi tulee kaipaamaan ja teiltä hän sitä varmasti saa. Onnea teille odotukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottaa:
Te, jotka olette kertoneet vahinkoraskauksista tässä ketjussa.. Saanko kysyä, minkä merkkisiä pillereitä olette syöneet, jotka pettivät?

Diane nova

Vou! Aika pelottavaa. Mä oon syönyt noita aina ja tälläkin hetkellä käytössä. Tosin mua ei haittaa vaikka vahinko sattuiskin. :whistle:

Tsemppiä sulle ap, en lukenut ihan koko ketjua, mutta olet varmastikin jo miehellesi kertonut. Sitä samaa mäkin olisin aikaisemmin sanonut, että kerro asia mahd. nopeasti. Sinä kun et yksin ole raskautunut, myös miehellä osuutta asiaan.
*muoks* Olitkin tosiaan kertonut. Onnea loppuodotukseen! :)

Mä en oikeesti usko tohon et joku voi tulla raskaaks vahingossa jos syö pillereitä. en usko en. vauvakuumeinen jättää pillerit tahallansa väliin, ja sit itketään miehelle, et taas tuli vahinko... voi voi

Alkuperäinen kirjoittaja ei usko ei:
Mä en oikeesti usko tohon et joku voi tulla raskaaks vahingossa jos syö pillereitä. en usko en. vauvakuumeinen jättää pillerit tahallansa väliin, ja sit itketään miehelle, et taas tuli vahinko... voi voi

Anteeksi nyt vaan sinullekin muta minä tulin raskaaksi kun söin pillereitä,söin jokaikisen pillerin. Silti kävi vahinko. Tein abortin heti koska en todellakaan halunnut lisää lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplavahinko:
söin kanssa diane nova pillereitä ja silti tulin raskaaksi ja sain vielä kaksoset! ja joka päivä otin pillerit samaan kellonaikaan!

Täälläkin pillerikaksosten äiti =)
Minäkin söin kyllä joka pillerin mutta sairastin oksennustaudin joten siinä varmasti syy.

Uskotko sitten että kierukka voi pettää vai luuletko että nainen repii sen itse pois? Entä revennyt kortsu? Naiset varmasti itse repivät ne rikki..

Ööööh.. kyllä niissä pilleripaketeissakin ihan kuluttajaa infotaan, että ehkäisyteho ei ole suinkaan 100%, vaan esimerkiksi 97%. Ehkäisyteholuku trkoittaa sitä, että jos se on esim. tuo 97%, sadasta ko. ehkäisyä käyttävästä parista keskimäärin 3 tulee _vuoden_ aikana raskaaksi _korrektista_ ehkäisyn käytöstä huolimatta. Että siitä voi sitten laskeskella, että aika monta pillerivauvaa mahtuu Suomeenkin ihan vuosittain..

Joskus kantsii hankkia tietoa ennen kuin huutelee :)

Alkuperäinen kirjoittaja X:
Tilanne oikeasti paska! Olemme molemmat olleet sitä mieltä että lapsiluku on jo ajat sitten täynnä. Nyt olen kuitenkin raskaana ehkäisystä huolimatta. Huomasin vasta pari viikkoa sitten että jokin on väärin ja testasin.
Kohta alkaa jo näkyä kunnolla. Luulisin että viikkoja on jo yli 18 kun tunnen potkujakin. Ja olen vielä syönyt pillereitä kokoajan,mitä sekin on tehnyt lapselle.
Olisin tehnyt abortin jos olisin ehtinyt! =(

Miehelle en saa sanotuksi asiaa! Tiedän,olen säälittävä pelkuri. Mies on joskus sanonut että lisää lapsia ei sitten tule,mielummin hän muuttaa pois kun aloittaa taas alusta. En oikeasti tiedä mitä tekisin.

Kuulostaa uskomattomalta mutta on totta.

Minä kaiken uhallakin kertoisin. Ja kertoisin myös haluavani pitää lapsen (en tiedä, mitä sinä haluat, minä haluaisin...). Jos mies ei enää tämän jälkeen uutta lasta haluaisi, saisi hän mennä sterilisaatioon. Ei pelkkiin pillereihin voi luottaa. Ei ehkä mihinkään ehkäisyyn. Parempi ottaa varman päälle ja ehkäistä monin tavoin. Näin varmaan ajattelisin. Kuvittelisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Tilanne oikeasti paska! Olemme molemmat olleet sitä mieltä että lapsiluku on jo ajat sitten täynnä. Nyt olen kuitenkin raskaana ehkäisystä huolimatta. Huomasin vasta pari viikkoa sitten että jokin on väärin ja testasin.
Kohta alkaa jo näkyä kunnolla. Luulisin että viikkoja on jo yli 18 kun tunnen potkujakin. Ja olen vielä syönyt pillereitä kokoajan,mitä sekin on tehnyt lapselle.
Olisin tehnyt abortin jos olisin ehtinyt! =(

Miehelle en saa sanotuksi asiaa! Tiedän,olen säälittävä pelkuri. Mies on joskus sanonut että lisää lapsia ei sitten tule,mielummin hän muuttaa pois kun aloittaa taas alusta. En oikeasti tiedä mitä tekisin.

Kuulostaa uskomattomalta mutta on totta.

Minä kaiken uhallakin kertoisin. Ja kertoisin myös haluavani pitää lapsen (en tiedä, mitä sinä haluat, minä haluaisin...). Jos mies ei enää tämän jälkeen uutta lasta haluaisi, saisi hän mennä sterilisaatioon. Ei pelkkiin pillereihin voi luottaa. Ei ehkä mihinkään ehkäisyyn. Parempi ottaa varman päälle ja ehkäistä monin tavoin. Näin varmaan ajattelisin. Kuvittelisin.

Tämä on vanha aloitus =)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
kun tavattiin ukon kanssa, hää oli sitä mieltä että ei ikinä koskaan halua omaa lasta. Eikä siitä sitten puhuttukkaan. Ei se minullakaan ollut päälimmäisenä mielessä kun esikko oli 3v ja keskimmäinen 6kk.
Reilun 2 vuoden päästä rupesin miettimään että mikähän minuu vaivaa. Tupakka etoo, ruoka ei maistu ja miksi minul on olo ja tunne että on salamatkustaja kyydissä.
Tein testin just sinä aamuna kuin menkkojen ois pitäny alkaa, ja vahvan pöussan näytti.
Ai niin! Just edeltävänä vkoloppuna ukko oli pienessä maistissa ja kysäisi että oonko mie raskaana kun valittelin oireitani!
No kun sen testin sitten näytin ukolle, kysyi mitä se meinaa. No minulle tulee vauva.
Ukko ei sanonu mitään. Lähti vaan. Illalla tuli ja sanoi ettei hää ainakaan sitä tunnusta ja ei rupee isäksi. Ja taas totesin että se tulee minulle, sinä voit mennä vaikka hornanperseeseen.
Ei kuitenkaan lähteny, mutta ei meillä ollu mitään yhteistäkään. Ei puhuttu eikä ees riidelty. Ei mitään.
Olin neuvolassa käyny, ukkoa ei kiinostanu, hoiti kyllä isommat lapseni. Niiden kanssa viihtyi oikein hyvin!!
Koitti ultra-aika. Olin yksin lähdössä, äitini hoiti isommat lapset. Ukko tuli ja tiuskas muutamien voimasanojen kera että lähtee mukaan.
Ultrassa katsoi rv10 ikäistä "vauvaa" ja ITKI! Itki ilosta ja onnesta! Yht äkkiä siinä ultrassa hää päättikin että se vauva on ja tulee MEILLE!
Meillä petti kumi.
Nyt haluaa toisenkin vauvan! Minä en.

Esikoinen sai alkunsa Meliane-pillereistä huolimatta. Olin silloin rv11

Minä ihan liikutuin kun luin tämän,ihana tarina tai siis elämä teillä=)

Kyllä minä olen tullut pillereiden kanssa raskaaksi. Otin pillerit viellä aina täsmälleen samaan aikaan. Joten minä voin ainakin todistaa sen olevan mahdollista.
Nykyään syön vahvempia pillereitä =)

meidän vahinko nukkuu päikkäreitä rattaissa :) ei ollut mikään kiva ja ihanin uutinen minkä silloin sain,,olin vain väsynyt ei muita oireita,laitoin sen kevätväsymyksen piikkiin.
koko raskauden olin vastaan moista ajatusta että olin raskaana,se ei ollut mun suunnitelmissa mutta tuli siltikin,lasta en koko aikana vihannut vaan sitä että olin raskaana.

miehelle kun kerroin että nyt on jokin hullusti ja menkat myöhässä niin patisti ostaa testin,himmee viiva ekalla kerralla johon tokasin että pöh,mä mitään raskaan ole,hyvä!
kolmannen testin jälkeen uskoin.

Yhteistyössä