Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Onko niiden oikeesti jotenkin vaikeempi hahmottaa niitä purkkeja vai mikä siinä on. Jos on aina käyttänyt jotain tiettyä levitettä vaikkapa, niin miksi sieltä kaupasta täytyy soittaa, että jaa olikse tätä? Tai jos se muisti nyt sitten pätkii, nin miksei voi ottaa jotain toista? Mikä ihmeen kotivastaava minä olen?
Kotivastaava on jos ei toiselle ole vastuuta antanut. Kannattaa kirjoittaa ne ostoslistat huolellisesti tai hoitaa ne ostokset itse, jos sillä oikeasti on niin suuri merkitys onko se oivariinipaketti 400g vai 600g.
Minun mielestäni turha miehille naureskella täällä, jos eivät ole ruokaa laittaneet perheelle niin että tietäisivät että se mandariinimarinadi ei porukkaan uppoa. Liivatteet ja laakerinlehdet nyt eri asia, hauska juttu tuo lukihäiriö![]()
Meillä mies tosiaan tietää, et mikä uppoaa porukkaan, ja mikä ei, ja mitä sieltä pitäis tuoda. Nämä kaikki on lähinnä semmosia vahingossa, ja lukihäiriön kourissa tehtyjä ostoksia. Mutta kyllä mä edelleen luotan siihen, et se osaa käydä kaupassa ilman mua.