Vaiettu tabu: miehet naisten seksiuhrina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbojurpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas on :O :(

"Thaimaassa naiset ovat ystävällisiä, ja tulevat auliisti tutustumaan ja ovat valmiita seksiin”, kertoo Pena Thaimaan rusketus kasvoillaan. ”Kuitenkin kaiken takana on lopulta raha. Seksiä ja ystävyyttä tarjotaan, mutta taka-ajatuksena on saada miehestä pankki-automaatti, joka myöhemmin elättää naisen ja hänen äitinsä ja sukunsakin.

Eihän ne miehet mitenkään voi tietää että Thaikuissa naiset antaa hellyyttä ja seksiä rahaa vastaan. Törkeää miesten hyväksikäyttöä!! :/

on tää kyllä aivan hirveetä miehiä kohtaan,

eilenkin haastateltiin tekussa itäsuomesta kaveria jolta Sortavalan h**rat olivat lypsäneet vuosien saatossa kymmeniä tuhansia euroja

naisten euro muka 80snt, pah

No jopas on :O :(

"Thaimaassa naiset ovat ystävällisiä, ja tulevat auliisti tutustumaan ja ovat valmiita seksiin”, kertoo Pena Thaimaan rusketus kasvoillaan. ”Kuitenkin kaiken takana on lopulta raha. Seksiä ja ystävyyttä tarjotaan, mutta taka-ajatuksena on saada miehestä pankki-automaatti, joka myöhemmin elättää naisen ja hänen äitinsä ja sukunsakin.

Eihän ne miehet mitenkään voi tietää että Thaikuissa naiset antaa hellyyttä ja seksiä rahaa vastaan. Törkeää miesten hyväksikäyttöä!! :/

No jos nyt hetken suhtaudutaan vakavasti, niin aika melkoisestihan tuossa syytetään naisia rahan perässä juoksemisesta, vaikka kirjoittaja itse(kin) vaikuttaa olevan mammonaan kiintyneempi kuin keskiverto nykysuomalainen nainen.

joo, kukaan ei pakota kaivamaan sitä munaa sepaluksestaan ulos.. ihan pimeä juttu, voi miesparat, ku nuoret naiset pyytää seksiä, ei siinä voi muutaku hylätä perhe ja aloittaa uusi suhde!

No jos nyt hetken suhtaudutaan vakavasti, niin aika melkoisestihan tuossa syytetään naisia rahan perässä juoksemisesta, vaikka kirjoittaja itse(kin) vaikuttaa olevan mammonaan kiintyneempi kuin keskiverto nykysuomalainen nainen.

Juu, mutta ei kenellekään, siis KENELLEKÄÄN voi tulla yllätyksenä että ne thaikkunaiset jotka antavat seksiä, myös pyytävät rahaa. Ihanko totta jotkut suomalaiset ukot olettavat että ne thainaiset sekstailevat sen takia että haluavat vain sekstailla suomimiesten kanssa, ihan noin vain ilman korvausta?? Ei hemmetti.

Itte tykkään käyttää korkokenkiä ja kesällä myös aika avaria kaula-aukkoja, miehet diggaa ja kaikin puolin tuntuu olevan rennompaa työpaikalla (raksatoimisto).
Mutta saa oikeasti olla toooodella tymä ukko (ja minä todella kevytkenkäinen jos hyppäisin 40v vanhempien kaa sänkyyn *oksennus*), jos ihan tosissaa alkaa hankkimaan avioeroa ja ostamaan minulle taloa sen takia. Ou mai gaad!

Tosin, olen kyllä välillä saanut koruja ja auton korjattua ilmaseks, en tiedä onko pukeutuminen syynä vain ei :D Eivätpä ukonkäppänät ikävä kyllä mitään vastinetta saa noille lahjoilleen, oon tosi ilkeä miesten hyväksikäyttäjä :laugh:

Noin tyhmää miestä kyllä tekismieli höynäyttää vain sen takia että hän on ihan liian tyhmä ollakseen olemassa :D

HAHAHAHAHA!

ylijäämä-älyn ilmaisjakelija, nyt on tainnut kyllä ego kirjoittaa shekkejä mitä mies ei voi lunastaa :D

Sanoisinpa että aikamoista marttyyriviittaa vetää äijä päällensä.

"Mutkun naiset on seireenejä ja miehillä ei ole mitään jakoja siinä kenelle siemenensä heittävät tai kenen kanssa pariutuvat, kun muna vie miestä niin kauheeta millanen valta naisilla on".

Jumping jesus on a pogo stick...

uhri ja tyhmyys taitaa tuossa jutussa olla synonymi?
mutta jokaisella ihmisellà on oikeus pààttàà elàmàstààn. seksiuhri on puolestaan esim hakattu, hommaan pakotettu prostituoitu (niità on suomessa kàsittààkseni aika vàhàn). tuskinpa se minihameessa hiippaileva sihteeri miestà sànkyhommiin edes painostaa

Täh?! Pitikö tuo juttu ottaa jotenkin tosissaan, vai? Minun mielestäni se on ihan selkeästi kieli poskessa runoiltu ja sellaisena sai ainakin minut pariin kertaan hyvähtämään huvittuneena. :) Rypyt pois otsalta, folks!

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27126017:
Täh?! Pitikö tuo juttu ottaa jotenkin tosissaan, vai? Minun mielestäni se on ihan selkeästi kieli poskessa runoiltu ja sellaisena sai ainakin minut pariin kertaan hyvähtämään huvittuneena. :) Rypyt pois otsalta, folks!

On on, mutta pointti koko tekstin takana on niin vaikeaselkoinen ettei sitä oikein osaa mieltää kantaa ottavaksi, vaan pelkäksi läpätykseksi.

On on, mutta pointti koko tekstin takana on niin vaikeaselkoinen ettei sitä oikein osaa mieltää kantaa ottavaksi, vaan pelkäksi läpätykseksi.

En tunne tyyppiä enkä seuraa blogiaan, mutta jos kaveri nimeää itsensä "ylijäämä-älyn ilmaisjakelijaksi", niin kukaan ei voi ainakaan sanoa, että ei ole annettu mitään vinkkiä tekstin oikeansuuntaisesta luennasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27126017:

totta, mutta olen kyllà kuullut tuollaisia vastaavanlaisia tarinoita kerrottavan ihan oikeasti. se tàssà làhinnà ihmetyttàà ettà OIKEASTI joku tuntee olevansa seksiuhri tai yleensàkààn minkàànlainen uhri vaikka on itse pààtòksensà tehnyt. siis mun pointti ettà nàissà tapauksissa UHRI on aivan vààrà sana.

Yhteistyössä