Vaihdetaan '07 ÄP 08:iin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tretyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tretyttö

Jäsen
08.05.2008
37
0
6
Halutaan vaihtaa Äitiyspakkaus 2007, uuteen 2008 pakkaukseen.

Laitoin hakemuksen vko:lla 18(kun uuden pakkauksen piti tulla jakoon), tilattiin 2.5, tänään sain pakkauksen ja sain silti 2007 pakkauksen.

Halusin ehdottomasti 08 pojalleni vuoden 08 pakkauksen, enkä tykkää lainkaan 07 väreistä!

Jos halukas vaihtamaan, ota yhteyttä little.bit.of.me@hotmail.com

Käsittämätön juttu, että sait vanhan pakkauksen. Itse pelkään nyt samaa, kun laitoin paperit heti vkon 18 alusta, jolloin tietysti Kelan antamien tietojen perusteella olin varma, että saan uudemman pakkauksen. Laitoin jo tuossa äsken palautetta Kelalle asiakkaan harhaanjohtamisesta. Itse olen mm. ostanut vanhan pakkauksen raitabodyn ja vihreät potkarit jo kirpparilta, joten ei kiinnosta saada sitä pakkausta. Jotkut onnelliset (elomammat) ovat kuitenkin jo saaneet uudemman pakkauksen, joten toivossa on hyvä elää....

T. Yksi heinämamma

Joo, on kyllä käsittämätöntä.
Ei tuossa 07 mitään vikaa ole, mutta panttasin niitä papereita, jotta saisin 08 pakkauksen, kuten kela "lupasi".

Laitoin paperit Maanataina(vko 18 alussa), pakkaus oli tilattu Perjantaina 2.5 ja lähetetty tämän viikon alussa...eli siis ei ne kyllä alkaneet sitä viime viikolla jakamaan eikä tälläkään viikolla.

Olisin niin halunnut uuden..olisin kyllä halukas vaihtamaan muutamia vaatteita, ei koko pakkausta tarvitse vaihtaa. Mutta en pidä niistä vihreistä vaatteista lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ekakertalainen:
..jos löytäisin kuvia -07 paketin vaatteista, inhoan niitä oranssi-/keltaraitaisia vaatteita, jotka minulle ovat tulossa, paketti on tilattu pari päivää sitten tännepäin, joten -08 paketti on tulossa.

Tää on se 2007 pakkaus
aitiyspakkaus2007a.jpg

On ihan pakko sanoa, että onko sillä mitään väliä, onko jotkut parit potkarit keltaiset vai vihreät :o ? Kestää vauvalla kuitenkin todella vähän aikaa (käyttöaika siis tosi lyhyt kun vauva kasvaa), eikä vauvaa voisi vähempää kiinnostaa mitä sillä on päällä, miksi se on niin iso juttu? Ja mitä se haittaa jos on pari samanlaista vaatetta? Ihmettelen vaan tuota tuohtumusta vanhasta pakkauksesta, että pitää ihan valittaa Kelalle (ilmaisesta pakkauksesta vieläpä, ymmärtäisin jos siitä olisi varta vasten maksanut ison summan). Ehkä raskaushormonit jyllää täällä tai jotain, mutta en vain tajua ;).

Me päätettiin ettei oteta koko pakkausta tällä kertaa :/ meillä jo se -07 pakkaus esikoiselta, ja oli minusta jotenkin niin samanlainen kuin tämä -08.. toppapukukin oli sama. Ja muuteskin, kun nyt ei sitä tarvita, kun jää sopivasti toiselta. Käytetään se pikkuraha mieluummin osana tuplarattaiden hankintaan ;) En tiedä, ehkä olisin saattanut ottaakin pakkauksen, jos olisi ollut ihan erilainen kuin edellisvuoden, en tiedä.

on ainakin minulle, minähän se niitä vauvan päällä katselen.. ei kai kukaan halua pikkuistaan pukea sellaisiin mistä ei itse tykkää? Ja vaihtohan on posteja lukuunottamatta ilmaista hupia, niin mikäs siinä. Tosiaan, oranssit pois ja vihreää tilalle minulle :)

Yhteistyössä