Vaihdetaan vauva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskinpa vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskinpa vieras

Vieras
Vähemmän kakkivaan versioon. Muuten on ihan kiva. Nukkuu yönsä hyvin eikä pahemmin kitise... Vähän turhan vikkelä, mutta pysyypä itse kunnossa.

Ainoa vika tosiaan on toi kakkiminen. Tänäänkin saanut vaihtaa (tähän mennessä) kuudet kakkavaipat :( Ikää on vajaa 10 kk ja todellakin luulin sen helpottavan iän kanssa, mutta eipä näin käynyt. Mitään vikaa ei ole.

Tarjoa omaasi vaihdossa!

P.S. Oisko tää pitänyt pistää tonne vaihdetaan-palstalle?

Millainen vauvasi on noin muuten? Täältä saisit vaihdossa kyllä vähemmän kakkivan 7 kk ikäisen superhypermegamaximi ikiliikkujan, joka on todellinen täystuho!

Muuten ihan kiva vauva tämäkin, mutta paikallaan ei meinaa pysyä...

Ps. en kyllä tiedä haluanko sittenkään pestä kakkapeppua 6-10/krt päivässä. Taidan siis tyytyä tähän hurmaavaan ikiliikkujaan joka kakkii kerran päivässä! :D

Juuh eihän tässä muuten, mutta mulla on todella paha käsi-ihottuma (käyn ihan polilla sen takia) ja se ei kestä yhtään kastumista... Sit kiskot aina kumihanskoja ja vauvan takapuoli ei sit taas tykkää niistä kumihanskoista :( Ja tottakai mulla on tommonen alati kakkiva versio, kun mulla on se käsi-ihottuma... Tyypillistä tuuria :)

noo, auttaisko ne puhistuslaput yhtään asiaa? Voit silti pitää ne kumihanskat kädessä, mutta vauvan peppu ei ehkä kärsisi niistä yhtä paljon kuin vedestä?

Minä voisin luovuttaa osan tuon vauvan liikkumisenergiasta. Huooh! *saispa palstailla rauhassa* :saint:

Minulla on ollut kumpaakin sorttia. Esikoinen kakki tuskan hiki otsalla kerran viikossa, ja kuopusn iloisesti sen 10 kertaa vuorokaudessa. Ilomielin siivosin kuopuksen kakkoja kun niiden takia ei tarvinnut itkeä, ei vauvan eikä äidin.

Uusimmat

Yhteistyössä