Vaihteeksi iloista sanomaa multa kristinuskoon liittyen:Jeesus on paras asia maailmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
:D :whistle:
Ihan vaan sen takia kun tulee usein haukuttua sateenkaariväen hörhöilyt, puhuttua kadotuksesta jne. Se on sitä kristinuskon varoitussaarna-puolta.

Mutta
-Jeesus on ihana, kannattaa tutustua
- mistään et saa niin lujaa rakkautta kuin Jumalalta.
-edes huumekokemukset eivät tuo niin syvää iloa ja rauhaa kuin Jeesus, sanovat entiset narkkarit.
- monilla ihmisillä uskoontulo ratkaisisi isoja ongelmia, ei toki kaikkia (sairaudet, työttömyys jne). Mutta tyhjyyden tunne häviää yleensä kokonaan, arvottomuuden tunnekin aika hyvin, ja jopa yksinäisyyskin hellittää paljon kun tulee uskoon. Ei Jumala kaikkia ihmisiä korvaa, ihmiset tarvitsevat toisiaan, mutta on ihan kiva sekin kun välit on läheiset ihmiskuntaan verrattuna noin miljardi potenssiin miljoona kertaa isomman tyypin kanssa.
-uskoontulo ratkaisisi mamuongelmankin, toivottavasti Huhtasaari on tään kertonu Halla-Aholle! Jeesusta rakastava somali voi käyttäytyä suomalaisemmin ja lainkuuliaisemmin kuin kyyninen ja siideriä vetävä (ja naapurin Mirjaa vetävä) suomi-Pentti!

Semmosta!

-uskoontulo ratkaisisi mamuongelmankin, toivottavasti Huhtasaari on tään kertonu Halla-Aholle! Jeesusta rakastava somali voi käyttäytyä suomalaisemmin ja lainkuuliaisemmin kuin kyyninen ja siideriä vetävä (ja naapurin Mirjaa vetävä) suomi-Pentti!
No ei se kyllä oikein sen ongelman perussyytä ratkaisisi, eli euroopan, pohjoismaiden, suomen muuntumista muslimienemmistöiseksi muutamassa vuosikymmenessä.
Jos 10 prossaa tulijoista tulisi uskoon, kaikki kuitenkin lisääntyisivät entiseen tahtiin ja kun nyt maksavat veronmaksajille n.4 miljardia vuodessa, niin eihän minkään maan talous sellaista uskoontulon ilosanomaa kauaa kestä.

Mutta hei, mä olisin kiinnostunut kuulemaan, miten sä tämän asian oikeasti näet?
(alla oleva on kopsattu tuolta toisesta ketjusta)

Jos mietitään vaikka mainitsemiasi indigo- lapsia tai kristallilapsia, heille on annettu herkkyyden lahja ja he pystyvät vastaanottamaan viestejä. Kuten itse sanoit, että viestejä voi ottaa ylhäältä, muttei alhaalta... joten selkeästi uskot, että on ihmisiä, jotka voivat erotella nämä viestit toisistaan ja jos joillekkin ihmisille on sellainen lahja annettu, niin miksi he eivät sitä voisi käyttää? Ja vaikka he eivät sitä tietoisesti käyttäisikään, niin he käyttävät sitä silti.

Sen lisäksi, eikö indigo ja kristallilapset ole new age höpinää, jonka ei pitäisi olla sinulle lainkaan hyväksyttävää?

Mutta hei, mä olisin kiinnostunut kuulemaan, miten sä tämän asian oikeasti näet?
(alla oleva on kopsattu tuolta toisesta ketjusta)

Jos mietitään vaikka mainitsemiasi indigo- lapsia tai kristallilapsia, heille on annettu herkkyyden lahja ja he pystyvät vastaanottamaan viestejä. Kuten itse sanoit, että viestejä voi ottaa ylhäältä, muttei alhaalta... joten selkeästi uskot, että on ihmisiä, jotka voivat erotella nämä viestit toisistaan ja jos joillekkin ihmisille on sellainen lahja annettu, niin miksi he eivät sitä voisi käyttää? Ja vaikka he eivät sitä tietoisesti käyttäisikään, niin he käyttävät sitä silti.

Sen lisäksi, eikö indigo ja kristallilapset ole new age höpinää, jonka ei pitäisi olla sinulle lainkaan hyväksyttävää?
Muksut tuli koulusta, vastailen myöhemmim.

?
Harmi ettei oma jälkikasvu ole kumpaakaan.
Meillä ei kuulla (ainakaan äidin) mitään viestejä, ei ylhäältä eikä alhaalta. Ei vaikka naaman edessä kurkku suorana ne huutaisi :X3:

:D :whistle:
Ihan vaan sen takia kun tulee usein haukuttua sateenkaariväen hörhöilyt, puhuttua kadotuksesta jne. Se on sitä kristinuskon varoitussaarna-puolta.

Mutta
-Jeesus on ihana, kannattaa tutustua
- mistään et saa niin lujaa rakkautta kuin Jumalalta.
-edes huumekokemukset eivät tuo niin syvää iloa ja rauhaa kuin Jeesus, sanovat entiset narkkarit.
- monilla ihmisillä uskoontulo ratkaisisi isoja ongelmia, ei toki kaikkia (sairaudet, työttömyys jne). Mutta tyhjyyden tunne häviää yleensä kokonaan, arvottomuuden tunnekin aika hyvin, ja jopa yksinäisyyskin hellittää paljon kun tulee uskoon. Ei Jumala kaikkia ihmisiä korvaa, ihmiset tarvitsevat toisiaan, mutta on ihan kiva sekin kun välit on läheiset ihmiskuntaan verrattuna noin miljardi potenssiin miljoona kertaa isomman tyypin kanssa.

Semmosta!
Otatko jesseltä suihin jos jesse käskee?

Jeesus oli oikeasti fiksu mies joka tuli uudistamaan lain. Ja uskonkin. Pelastamaan ja armahtamaan.

Ja oon ihan täysin varma, että nyt kun maailma on jo ylikansoitettu niin ei "siemenen hukkaaminen" homouden muodossakaan kuuluisi kiellettyjen juttujen listalleen.

Ja tästä me väännetään varmasti vielä eläkkeellä harmaapäisinä mummoina.

Sulle kristinusko on lakeja ja sääntöjä. Mulle lähimmäisenrakkautta ja armoa.

Jeesus oli oikeasti fiksu mies joka tuli uudistamaan lain. Ja uskonkin. Pelastamaan ja armahtamaan.

Ja oon ihan täysin varma, että nyt kun maailma on jo ylikansoitettu niin ei "siemenen hukkaaminen" homouden muodossakaan kuuluisi kiellettyjen juttujen listalleen.

Öö tehän ootte jo kulahtaneita mummoja?

No mikäs Päätöntä nauratti siinä että muksut tuli koulusta? o_O Eilenkin meni pelkissä läksyjen auttelussa parisen tuntia.

Harmi ettei oma jälkikasvu ole kumpaakaan.
Meillä ei kuulla (ainakaan äidin) mitään viestejä, ei ylhäältä eikä alhaalta. Ei vaikka naaman edessä kurkku suorana ne huutaisi :X3:
Se ei ole indigoa vaan valikoiva kuulo. :rolleyes:

Jaa että Jumala on valjastanut uljaat homot ylikansoituksen vähentämiseen? Eikö heteroporukka vaan voi olla muutoinkin lisääntymättä?
Mekin mun miehen kans vaan päätettiin että suurperhettä ei perusteta ja lapsiluku oli tässä, ehkäisy hoitaa loput.

Samalla homo-oikeutuksella vois kuksia mummoaan kun sekään ei enää lisäänny.

Sun kristinuskoos pitäis lisätä armon lisäksi se laki. Koska molempia tarvitaan.

Jaa että Jumala on valjastanut uljaat homot ylikansoituksen vähentämiseen? Eikö heteroporukka vaan voi olla muutoinkin lisääntymättä?
Mekin mun miehen kans vaan päätettiin että suurperhettä ei perusteta ja lapsiluku oli tässä, ehkäisy hoitaa loput.

Samalla oikeutuksella vois kuksia mummoaan kun se ei enää lisäänny.

Ei.

Homous oli aikoinaan paha koska hygienia oli huono ja taudit tarttuivat.
Ja koska siten ei kristittyjen heimo lisääntynyt.

Nykyään sillä ei ole väliä ja nykypäivän Jeesukselle ois yhdentekevää rakastaako mies naista vai miestä tai nainen naista tai miestä.

Miten sulle tuli edes mieleen että jollakulla ois oikeutus kuksia jotakuta ihan noin vain? :confused:

Ei.

Homous oli aikoinaan paha koska hygienia oli huono ja taudit tarttuivat.
Ja koska siten ei kristittyjen heimo lisääntynyt.

Nykyään sillä ei ole väliä ja nykypäivän Jeesukselle ois yhdentekevää rakastaako mies naista vai miestä tai nainen naista tai miestä.

Miten sulle tuli edes mieleen että jollakulla ois oikeutus kuksia jotakuta ihan noin vain? :confused:
Mistä ne ylisiveät juutalaiset nyt ois sukupuolitauteja ympärilleen imuroinu?
Raamatussa on jonkin verran kulttuurisidonnaisuutta, mutta ei kadottavissa synneissä, ja homous kuuluu kadottaviin synteihin.

Uutta Testamenttia, 1Kor.6 ja sitä rataa.
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,

10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Ei helvettiin joudu jonkun oikeesti kulttuurisidonnaisen jutun takia.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: r0s
Oot vajukki vai miksi et ymmärrä mikä tässä mättää?Kaikki sen tiesi mitä Ellu sitä äijää kohtaan tunsi ja miten siinä lopulta näytti käyvän.

Mitä vittua? Ketkä kaikki? Tiesi ja mitä tiesi? Mä en ole kuullutkaan. Ja yritätkö sanoa että jos joku pitää jostakusta niin sen kohteen on sit pakko ryhtyä johonkin jottei toinen loukkaannu?

Mutta sä olet niin pahantahtoinen ihminen että jos tietäisit viimeisen päiväsi koittavan huomenna niin taatusti valvoisit koko ensi yön miettien mitä tuli puhuttua ja kuinka montaa ihmistä loukattua ja pelkäisit. Paskat housussa pelk'äisit ihan oikeasti eikä vaan kuvainnollisesti niinko nyt.

Mistä ne ylisiveät juutalaiset nyt ois sukupuolitauteja ympärilleen imuroinu?
Raamatussa on jonkin verran kulttuurisidonnaisuutta, mutta ei kadottavissa synneissä, ja homous kuuluu kadottaviin synteihin.

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,

10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Ei helvettiin joudu jonkun oikeesti kulttuurisidonnaisen jutun takia.

Nykymaailmassa homous ei kuuluisi kadottaviin synteihin.

Ja tauteja on muitakin kuin sukupuoli- sellaisia. Huonolla hygienialla saat anaalipanosta hiivasienen ja herraties minkä tulehduksen. Ei siihen maailmanaikaan tullut vettä hanasta millä peseytyä niinko nyt.

Kuumimmat

Yhteistyössä