Vaihtelua pukeutumiseen?

[QUOTE="höh";25113425]Tunnen itteni nyt tosi typeräksi, kun käytän tuon tyyppisiä farkkuja. Ja ikää on 30+ eli en ole mikään ikäloppukaan. Painoa on ihan hitosti ja legginssejä en osaa pitää ollenkaan. Että mitä hittoa sitä sitten voi pitää? Vai onko se ihan sama, kun läski on joka tapauksessa :(

Niin ja kerrottakoon, että pidän vieläpä noiden farkkujen kanssa paitapuseroa ja pitkää neuletta, joka ap:n mukaan on kuusikymppisen tyyli..[/QUOTE]

MÄ näyttäisin sellaisessa asussa viisi - kuusikymppiseltä, koska se ei ole ollenkaan mun tyyliä.

Mä haluan että vaatteet on yhtä aikaa siistejä ja rentoja. Sporttista tyyliä kammoksun, samoin liian konservatiivista pukeutumista. Pukeudun mieluusti yksinkertaisiin vaatteisiin. Plussaa on, jos vaate on jollakin tavalla hauska tai huomiotaherättävä. Kahdella sanalla kuvattuna (toive)tyylini on naivi minimalismi.

Väreissä musta on varma perusväri, jota maustan värikkäillä yksityiskohdilla: pihlajanmarjanpunaisella, maitosuklaanruskealla, petroolinsinisellä, munakoisolla, sinapinkeltaisella, omenenvihreällä ja valkoisellakin.

img-1288332877075.jpg

Tämäntyylisiä asuja käytän.

Yhteistyössä