H
"heh"
Vieras
Siis eikö tosiaan kukaan muu ottanut yhtään kuvaa ristiäisissä? Saatte kyllä syyttää ihan itseänne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta kai vahinkoja sattuu, siitä ei ole kyse. Mielestäni ei kuitenkaan ole kohtuutonta haluta tietää mitä on tapahtunut ja selvittää VOIKO asialle mahdollisesti vielä tehdä jotain. Pään pensaaseen työntäminen ei ole koskaan sopinut minulle.
En ole mikään "pää pölkylle" -tyyppi jos joku mokaa; olen aika kiltti ihminen ja todella, jos joku on tässä nyt mokannut niin olen kyllä valmis antamaan anteeksi ja unohtamaan. Haluan vain kuulla anteeksipyynnön tai jollakin muulla konstilla ilmaistun pahoittelun.
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin söhlinyt;24464212:Onko appiukkosi yhtään järkevämpi?
Jääräpäinen jos en suostu unohtamaan asiaa sitä tutkimatta? Jos se on jääräpäistä niin sitten olen jääräpäinen.
näitkö kuvat muuten kun ne oli otettu. Onko niitä edes otettu?? siis onko muistikortti ollut paikoillaan, osasiko siskosi ottaa kuvia järjestelmäkameralla? meillä järjestelmäkamera ja itselläni meni sormi suuhun kun sillä ensi kertaa kuvasin.
Avausviestistäsi sai sen käsityksen, että asialle ei ole tehtävissä mitään enää, anoppi saattaa olla mokannut, kenties siskosi alunalkaen (jos ette kameralta nähneet kuvia olleen ja kelvollisia kuvia) tai sitten kortti on myöhemmin rikkoutunut tai tyhjennetty. En usko, että asia enää kärttämällä edistyy.
En voi antaa asian olla näkemättä omin silmin ja kuulematta asiantuntijalta, että mitään ei ole tehtävissä.
Minusta on uskomatonta miten moni olisi valmis vaan työntämään päänsä puskaan ja lakaisemaan asian maton alle sen enempää tutkimatta!
Minusta tuossa tilanteessa pitaa vain unohtaa koko juttu, kuvia ei ole ja silla selva. Ei se maailmaa kaada.
Luulen etta anoppisi on vahingossa mokannut ja tietaa kuinka tarkeita kuvat ovat teille, eika pysty myontamaan virhettaan. Olen ihan varma etta hanta myos harmittaa todella paljon ja on ikavaa vaan vaantaa veista mahassa.
Ole armollinen ja jata koko juttu sikseen. Taman takia ei kannata valeja pilata.
Sisko on kuvannut niin paljon, että kysymys ei voi olla siskon mokasta.
Anoppi (joka on opastanut siskoa kameran käytössä) sen sijaan on sellainen sählä, että kysymys on tietenkin anopin mokasta.
Ja aapee höyryää joka toisessa viestissä omaa kiltteyttään ja joka toisessa viestissä janoaa syyllisen etsintää ja kostoa.
Kannattaa ehkä ostaa oma kamera. Lapsi kasvaa yllättävän äkkiä, eikä niitä kuvia koskaan ole liikaa.
Edelleen.. tuntuu oudolta miten moni on valmis lakaisemaan asian maton alle sitä sen enempää tutkimatta?!
Edelleen.. tuntuu oudolta miten moni on valmis lakaisemaan asian maton alle sitä sen enempää tutkimatta?!
Kiitos ymmärryksestä
Uskoisin, että anoppi olisi kyllä kertonut jos kuvaaja olisi mokannut. Kamerakin meiltä löytyy, mutta ristiäisissä minulla oli muuta tekemistä kuin kuvaaminen.
Olet kovin ihastunut tuohon maton alle lakaisemis-ajatukseen. =) Sitä voi yhtä hyvin kutsua tilanteen hyväksymiseksi ja siksi, että antaa vanhan asian jo olla. Tutkiminen myös kuulostaa vallan viralliselta. Luultavasti koko korttia ei ole tutkittavaksi, jos se on todettu rikkoutuneeksi. Asiaantuntemattomampi on voinut sen heittää roskiin, kun se kerran on "rikki". Kuinka tutkisit asiaa?