Vaikea nukuttaminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on kohta puol vuotias vauva joka ei tuttia huoli, nukahtaa vaan tissille. Miten saan ilman tissiä nukkumaan, ei jaksais joka ilta maata vieres 1-3tuntia ja jos omaan sänkyyn nostaa niin herää. Ja miten saatte yöllä uudestaan nukahtamaan jos herää? Olen tähän asti tissiä antanu ja vaan lupsuttaa sitä eli ei syö.. Yöllä voidaan herätä 3-7kertaa.

Ihan sama meillä 6kk neidin kanssa. Harvemmin saan häntä enään illalla nukkumaan ennenkuin itse käyn maate, vaan tossa se aina sohvalla katselee mun kanssa väsyneenäkin telkkua. Päiväunille nukahtaa kivasti vaunuihin, mutta noi illat..

Alkuperäinen kirjoittaja **:
mikset pidä vieressä? Miksi pitää viedä omaan sänkyyn?

Minusta ainakin olisi ihana, jos mun ei tarvitsisi mennä sänkyyn silloin kun vauva on väsynyt, vaan voisin jatkaa hommiani vielä sen jälkeen ja mennä nukkumaan sitten kun itse olen väsynyt. Olisi ihana myös tehdä ne hommat ilman vauvaa rauhassa ja vielä katsella töllöäkin ajattelematta muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
mikset pidä vieressä? Miksi pitää viedä omaan sänkyyn?

Minusta ainakin olisi ihana, jos mun ei tarvitsisi mennä sänkyyn silloin kun vauva on väsynyt, vaan voisin jatkaa hommiani vielä sen jälkeen ja mennä nukkumaan sitten kun itse olen väsynyt. Olisi ihana myös tehdä ne hommat ilman vauvaa rauhassa ja vielä katsella töllöäkin ajattelematta muuta.

Samaa minäki toivon, hetki rentoutua:) mutta eipä sitä paljon uskalla liikkua kun vauva nukahtanu monen tunnin nukuttamisen jälkeen..

Helpottavaa, että muillakin on näin. Meillä on 5 kk:n ikäisen pojan kanssa juuri samanlaista ja mulla on aina jotenkin huono fiilis, kun en saa/jaksa nukutettua muulla tavalla. Lisäksi vauvelini kiukuttelee nykyisin aina ennen nukkumaan menoa illalla.

Mutta huippua olisi, jos joku keksisi ratkaisun tähän ongelmaan...

Mä keksin ratkaisun. Lopetin imettämisen ja heti alko illat ja yöt sujumaan kun rasvattu!! Likka nukahtaa itsekseen omaan sänkyyn, nukkuu sielä koko yön ja herää aamulla ilosena. Vola!

No joo oikeesti lopetin imetyksen ihan muista syistä (allergioita), mutta oli toi kauan kaivattu suuuuri bonus että nyt illat ja yöt sujuu hyvin ja saadaan nukuttua koko perhe :)

Yhteistyössä