Vaikea otta rahaa vastaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytär

Vieras
Lapsen mummi siis äitini haluaa ostaa lapsenlapselleen kaikkea kuten nyt ulkoilupuvun ja sängyn ja siihen lakanat.
Ihan kiva mutta jotenkin vaikea ottaa vastaan,jotenkin tuntuu että haluaisi pärjätä omillaan.
Ehkä pitää vaan ottaa hyvillä mielin vastaan kun toinen kerran haluaa antaa.
Mitään näistä ei ole pyydetty vaan hän on ilmoittautunut että voi sitten maksaa se ja sen kun tarvitte.

Ottakaa kiitollisena vastaan =) Ihanaa jos mummi haluaa ostaa tuolleen!!Ja luulen että mummi nimenomaan haluaa että hän saa ostaa ja tietää varmaan että pärjäätte kyllä.Ei se varmaan siksi niitä osta,vaan haluaa lapsenlapselleen ostaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
anna äitisi ostaa ,tuntee itsensä tärkeäksi. Eri asia jos rupea kiristämään jotain kun on ostanut.

Näinhän se on. Ne tykkää kun saa ostaa jotain ja näkee että se on käytössä =) Tuntevat ittensä tärkeiksi ja tulee hyvä mieli ;)

Meillä on myös mummi ja vaari ostaneet yhtä sun toista kaikille lapsenlapsilleen. Mun mielestä on kvia, että tykkäävät antaa jos kerran on mistä antaa, mutta ei me pyytämään ruvettaisi ja tärkeää on just se että myös muut lapsenlapset (siis mun sisarusten lapset) saavat yhtälailla!

Meillä on myös mummi ja vaari ostaneet yhtä sun toista kaikille lapsenlapsilleen. Mun mielestä on kvia, että tykkäävät antaa jos kerran on mistä antaa, mutta ei me pyytämään ruvettaisi ja tärkeää on just se että myös muut lapsenlapset (siis mun sisarusten lapset) saavat yhtälailla!

Yhteistyössä