Ei meillä ole varaa palkata mitään kotiapuja. Oliskin.
Mies ei onneksi ole ihan käsi, osaa kyllä tehdä ruokaa, täyttää tiskarin ja pesukoneen, ripustaa pyykit, pestä lapsen pyllyn jne. Tiedän että on olemassa pahempiakin tapauksia juu. Eniten minua häiritsee kuitenkin se ARVOSTUKSEN PUUTE. Minähän tykkäänkin touhuilla kotona ja siivota jne, joten tuntuu aika kurjalta kun mies melkein vihjaa että käytän raskautta vain tekosyynä sille ettei tarvitse tehdä mitään. Minä, joka kärsin siitä kun ei SAA tehtyä mitään.
No mies saa jatkossa ainakin pestä itse omat pyykkinsä. Ja tietty tehdä muitakin kotihommia kohtuullisen määrän. Saa myös vähän alkaa miettimään, millaista mallia näyttää omille lapsilleen. Meillä on 2 v poika, jolle en todella aio tehdä samanlaista karhunpalvelusta mitä miehen vanhemmat aikoinaan on lapselleen tehneet. Sellainen paapottaminen tietää vaan avio-ongelmia ennenpitkää. Meillä jo tuo 2 v. osaa täytellä pyykkikoneen ja pestä vessanpytyn, ja aion kyllä molempia lapsia vaatia osallistumaan kotitöihin ihan pienestä pitäen. Tietysti nyt en vielä vaadi muutakuin omien lelujen keräämistä, mutta jatkossa.