Mulla oli raskaudet samanlaisia, kummankin kohdalla oksensin, mutta muuten ei ollut vaivoja. Poikaa odottaessa päädyttiin hätäsektioon, muutempa raskaudet oli aika samanlaisia. Ja siis tuloksena poika ja tyttö.
Meillä ainakin tyttö on mahassa pitänyt kaikkein pahinta mekkalaa, synnytyskin oli pahin. Liitoskivutkin ja kävely loppuvaiheessa oli tytön kohdalta hankalinta.
mulla oli just toisin päin. tyttöä odottaessa oksensin 4 kk ja ruokaa ei tehny mieli missään vaiheessa ja muutenkin olo oli hieman vaikea ja poikaa odottaessa ei ollu mitään oireita, voin todella hyvin, en ois tajunnu ees et oon raskaana jos maha ei ois kasvanu =)
mulla 2 raskautta, toinen vasta puolivälissä, ensimmäinen oli se todella vaikea, oksennuksineen, kipuineen, vuodelepoineen ja synnytyksineen. tyttö tuli.
tämä raskaus taas ollut muuten kuin unelma, mitä nyt oksensin monta kuukautta kaiken ulos. ja sekin loppui kuin seinään. vahva poika olo on.
Minul ei ykskää raskaus ollut ruusuilla tanssimista ja helppoo, 3 tyttöö meilt löytyy
Ekassa oksensin aamusta iltaan jonnekkii rv20 asti, ja sit loppuraskaudes se alkoi uudelleen. Tokassa oksensin samalla tavalla mut vaan viikolle 18 asti ja loppu raskaus vaikee ja liitoskivut niin kovia ettei ilman keppejä voinu ees kävellä. Kolmannessa yrjööminen loppui jo viikolla 12, mutta muuten loppuraskaus oli vaikee.