Y
Yksinäinen äiti
Vieras
Ongelmani on hieman erikoinen. Minun on siis reaalielämässä vaikea saada kontakti toisiin äiteihin puistoissa, äitilapsikerhoissa ja muissa vastaavissa paikoissa. Myönnän, että olen hieman erilainen ja pukeudun varsin omaperäisesti, mutta haittaako se todella niin paljon? Olen luonteeltani kiltti ja empaattinen, mutta pikkuisen ujo. En siis ole suuna päänä kommentoimassa heti ensimmäiseksi.
Tästä on haittaa juuri esim. leikkipuistossa kun olen se ainoa, joka on yksin. Muut äidit juttelevat keskenään ja tunnen oloni ulkopuoliseksi. Joskus joku harvinainen mummo tai maahanmuuttaja kyllä juttelee minulle mielellään ja hymyilee ystävällisesti.
Yritän hymyillä, käyttäydymme lapseni (1,5-vuotias) rauhallisesti ja ystävällisesti. Mutta mikä minussa on vikana?
Tästä on haittaa juuri esim. leikkipuistossa kun olen se ainoa, joka on yksin. Muut äidit juttelevat keskenään ja tunnen oloni ulkopuoliseksi. Joskus joku harvinainen mummo tai maahanmuuttaja kyllä juttelee minulle mielellään ja hymyilee ystävällisesti.
Yritän hymyillä, käyttäydymme lapseni (1,5-vuotias) rauhallisesti ja ystävällisesti. Mutta mikä minussa on vikana?