Vaikea valinta, osaattekos sisaret auttaa!?!

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Minulla on maailman ihanin ja kultaisin mies. Oikein toiset huomioon ottava ja rakastava. Hoitaa paljon kotiaskareita, lapsia ja huolehtii minunkin tarpeeni.

Niin.. haluaisin hemmotella häntä jotenkin kun hänellä on ensi viikolla synttärit. Onko mitään vinkkejä, mikä olisi hyvä lahja miehelle, joka on pyyteetön ei halua mitään, kauhistuu jos saa jotain kallista ja osaa arvostaa itse tehtyä, ajatuksen kanssa valittua tai hyvin henkilökohtaista lahjaa.. Eli siis pelkät boxerit rasiassa eivät nyt riitä, hierojalahjakortin hankin viimevuonna ja täytekakku on jo tulossa. Siis sen leivon hänelle joka tapauksessa, koska hän rakastaa mansikkatäytekakkuja.

Miehen harrastuksista; Liikunnallisia juttuja salibandy, pyöräily, juokseminen..Kitaran soitto.. Hoitaa puutarhaa miun kanssani ja kammoksuu tällä hetkellä ulkomaanmatkoja koko perheen kanssa, mutta jossain vaiheessa haluaisi reissailla.

Hei, nyt mie keksin.. Oisko matkalaukku? Semmosesta on ollut puhetta kyllä.. Nimittäin mies on syksyllä lähössä pidemmälle työreissulle ulkomaille... Oiskohan typerää ostaa sellainen ilman, että hän itse pääsee vaikuttamaan asiaan?

Keksittekö mitään muuta???

Matkalaukku on ihan hyvä juttu ja tarpeellinen, tuli mieleeni myös jokin kiva cd-levy, jos tykkää musiikista ? Tai sitten liput jonnekin ihanaan konserttiin tai teatteriin, vain te kaksi ?

Konserttiin oiskii kiva. Mies vaan on sitä mieltä, että pitäs vielä vuosi oottaa ennen ku voi pienimmäistä jättää hoitajalle ilman kumpaakaan meistä esim viikonlopun ajaksi.. Ja sit vuoden päästä taas taitaapi olla meillä lisää pieniä.Et se on vähä ongelma. Täällä päin ei kauheemmin konsertteja oo. Taino, LPR festarit ois kyllä..Pitäsköhän sinne hankkia liput meille...Hei siinä oiskii ideaa....

Joku henkilökohtainen juttu, hänelle tai teille molemmille olis varmaan kiva. Ainakin itse yritän välttää niitä "tarpeellisten" lahjojen hankkimista. Kun boksereita ym saa nyt aina hankittua, oli sitten joku merkkipäivä tai ei.
Eihän sen kovin ihmeellistä tarvitse olla.
Oma mieheni yllätti minut viemällä syömään. Oli varattu pöytä ja kynttilät. Istuttiin ihan ajan kanssa ja syötiin hyvin. Nautittiin viiniä ja keskityttiin vain toisiimme. Tietysti siihenkin upposi reilusti rahaa, mutta teki hyvää.. Eikä yhdeksi illaksi lapsenvahdin saaminenkaan ole niin suuri ongelma.. Ja sama tapahtuu oikeastaan aina kun on jotain erityistä, hääpäivä tms..
Idea nyt vain.. :)

Mie varasin kahdelle päivällä LPR festivaaleille liput. Meinasin toiseen iltaan sisällyttää ravintolassa kahdestaan syömässä käynnin..Tai sit vien hänet juuri hänen syntymäpäivänään ja annan liput festareille siellä sitten..
:heart:

Keksinpäs.

Ja Tallinnan reissusta voisin tuoda tuomisiksi sen matkalaukun, mikäli löydän hyvälaatuisen..

Yhteistyössä