M
mietteissään
Vieras
Meillä on ollut ensimmäisen lapsen kanssa todella raskas ja vaikea alkutaival. Vauva oli itkuinen melkein 9kk ikään asti ja se vei meiltä voimia todella paljon. Vauvalla on refluksi ja se oli syy itkuihin. Vieläkään ei nuku kunnolla, mutta paremmin jo kuin aluksi ja ikää on nyt 11kk. En olis koskaan voinut kuvitella että lapsen kanssa voi olla näin raskasta, mutta en myöskään sitä kuinka ihanaa se on kun saa seurata oman lapsen kasvamista ja kehittymistä ja kuinka paljon iloa hän voi ympärilleen luoda.
Minä olen aina tykännyt valtavasti lapsista ja halunnut aina omia. Nyt tuli jossain vaiheessa sellainen tunne ettei minusta olekaan tähän kun vauva vain itki ja itki
Mutta nyt on taas alkanut miettimään että olisi ihana jos meille suotaisiin vielä lapsia ettei tämä jäisi ainoaksi, mutta jotenkin meitä miehen kanssa ahdistaa ajatus siitä että kaikki tämä huuto, valvominen ja vauvan kärsimys alkaisi taas uudestaan. Sitä kun ei etukäteen voi tietää tuleeko lapselle refluksi tai jokin muu vaiva.
Miten te joilla eka laps on ollut itkuinen niin on site syntynyt toinen lapsi ja miten hänen kanssaan elämä sujui?
Minä olen aina tykännyt valtavasti lapsista ja halunnut aina omia. Nyt tuli jossain vaiheessa sellainen tunne ettei minusta olekaan tähän kun vauva vain itki ja itki
Miten te joilla eka laps on ollut itkuinen niin on site syntynyt toinen lapsi ja miten hänen kanssaan elämä sujui?