Näin perjantaina se sitten taas oli odotettavissa. Miehen ex otti ja perui lasten meille tulon. Syitä on milloin mitäkin, toissa viikonloppuna oli synttäreitä, viime viikonloppuna ratsastustunnit ja tänä viikonloppuna lapset eivät yksinkertaisesti vain halua tulla meille, minun takiani. Kun mieheni sitten otti ja soitti lapsilleen ja kysyi, mikä meillä olossa ahdistaa, saatiin kuulla etteivät lapset edes tienneet että olisivat olleet tulossa. Toisinaan äiti oli sanonut heille ettei isä halua heitä viikonlopuksi. Lapset eivät myöskään ole sanoneet etteivät minun takiani tänne tahdo, joka kerta kun meillä ovat, ovat tulleet halaamaan ja sanoneet kuinka minusta tykkäävät.. :heart:
Miehen exällä oli jo uusikin mies, josta puolisen vuotta sitten erosi.. Sen jälkeen hän on vihjaillut, että tahtoisi mieheni takaisin, kuulemma perheen tähden. Kun mieheni ei suostunut, alkoi nämä perumiset. Jos mies sitten ilmoittaa itse hakevansa lapset, on äiti ottanut ja häipynyt jonnekin kyläilemään niiden kanssa. Eli tekeekö äiti tätä vain kuttuillakseen ja näyttääkseen että jos olisivat yhdessä, näkisi lapsiaankin useammin vai mistähän mahtaa kenkä hinkata.. :'(
Miehen exällä oli jo uusikin mies, josta puolisen vuotta sitten erosi.. Sen jälkeen hän on vihjaillut, että tahtoisi mieheni takaisin, kuulemma perheen tähden. Kun mieheni ei suostunut, alkoi nämä perumiset. Jos mies sitten ilmoittaa itse hakevansa lapset, on äiti ottanut ja häipynyt jonnekin kyläilemään niiden kanssa. Eli tekeekö äiti tätä vain kuttuillakseen ja näyttääkseen että jos olisivat yhdessä, näkisi lapsiaankin useammin vai mistähän mahtaa kenkä hinkata.. :'(