Vaikka harmaana palstailen niin mun tarvis varmaan poistua täältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vieras

Vieras
kun tuun vaan surulliseksi täällä. Aloitin palstailun jokunen vuosi sitten ja oli mukava kun oma vauvakuume kovimmillaan niin sai tänne kirjoittaa.
Nyt kun elämä menikin eri tavalla ja tuli ero eikä lapsia kerennyt tulla niin tulee kauhea olo kun täällä olen,en vaan osaa olla pois.Pystyn olemaan pois jonkun aikaa mutta sitten tulen taas vain huomatakseni et täällä on jutut sellaisia että itken vaan kun olen yksin ja lapseton.
Niin,pitäs poistua ja itseäni saan syyttää jos luen täällä ja tulee kurja olo.Mutta kun poiskaan ei kokonaan pysty poistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25159524:
Surettaako sua lukea toisten perhe-elämästä vai surettaako sua palstan tyyli ja ankaruus?

sekä että,itekin luulin pari vuotta sit et pian mäkin tänne saan kirjottaa ja kysellä kaikkia vauvajuttuja jotka askarruttaa ja saan erilaisia näkökulmia asiaan kuin asiaan mutta nyt tulee vaan surullinen olo kun ei ole nyt edes tiedossa et saako koskaan niitä juttuja tänne kirjoittaa.Ja toisaalta täällä ollaan kyllä niin tylyjä välillä et pahaa tekee. Olen kyllä saanut kannustavia vastauksia eron käsittelyyn ja tulevaisuuteen mutta sitten on niitä jotka vaan osaa lisätä vettä myllyyn ja pahoittaa muutenkin pahaa oloa. Mutta kuten totesin,itseäni saan syyttää jos täällä pyörin ja tulee kurja olo.

Yhteistyössä