Vaikuttaako se Elisan hämminki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elisasta

Vieras
nyt viesteihin ja soittoihin?

Kun mulla nyt on ruvennut puhelin tekemään sitä, että välillä saattaa viestin kesto kestää hirveän kauan ja jos mulle soittaa joku, niin saattaa mennä samantien vastaajaan, vaikka puhelin olisikin päällä.. :/

Vai onko vaan mun luurissa nyt sit vikaa?

Samaa mietin minäkin... Tosin olen yrittänyt soittaa ystävälleni joka vastaa 99.9% varmuudella aina. Ja hänellä on Elisan liittymä. Nyt en ole saanut koko aamuna kiinni. Todella outoa.

En edes halua ajatella että jotain olisi sattunut, vaan epäilen tätä elisaa nyt syypääksi!

Mulla siis nokian N70..

Toisaalta mä en usko että puhelimessa ois vikaa, mutta ei sitä toisaalta tiedäkkään..

Ärsyttää vaan, kun ei tiiä et tuleeko sit kaikki viestitkään läpi.. Mä kun odottelen viestiä että koska mun silmälasit on valmiit.. Ja tänään vissiin viimestään pitäis olla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:40 Piitsi82 kirjoitti:
Mitä se elisa nyt on tehnyt?
Kyllä mulla puhelin ainakin toimii

siis kun siel elisan päässä uudistetaan jotain juttuja, niin aattelin et vaikuttaako se noihin juttuihin.. :/

noissa N70 puhelimis on ollu kyl tosi paljo vikoja. et saattaa hyvinkin olla vika siinä. mun kaveriin ei ikinä saatu yhteyttä vaik oli puhelin päällä ja kaikkee, vika juuri tuossa samaisessa puhelinmallissa. en oo keltään kuullu hyviä juttuja tosta N70 mallista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:46 N70 kirjoitti:
noissa N70 puhelimis on ollu kyl tosi paljo vikoja. et saattaa hyvinkin olla vika siinä. mun kaveriin ei ikinä saatu yhteyttä vaik oli puhelin päällä ja kaikkee, vika juuri tuossa samaisessa puhelinmallissa. en oo keltään kuullu hyviä juttuja tosta N70 mallista

:/ On mul tähän asti toiminut ihan hyvin.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:55 Elisasta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:46 N70 kirjoitti:

:/ On mul tähän asti toiminut ihan hyvin.. :/
No jos niitä on sit toimiviakin joukossa =) Sen mun kaverin puhelin on lähetetty vuoden aikana ainakin 5krt huoltoon, samoin yhden toisen tutun. ja kuntoon ei tuu ku hetkeks kerrallaan. sit ne on viel pakettipuhelimia ni ei niist pääse eroonkaan ku vast vajaan vuoden päästä