Vaimeat liikkeet rv 28? Kaikilla muilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
"koko maha heiluu ja ei saa nukuttua". Ei mulla tuommoista ole. Istukka takaseinässä ja silti hyvällä tuurilla päivässä tulee n. 20 liikettä. Ja maha ei tosiaankaan "heilu" enkä häiriinny sikiön liikkeistä. Välillä tuntuu omituista möyrimistä mahassa ja välillä pari potkua, mutta ei nuo liikkeet mitään mielettömiä ole kuten monilla muilla tuntuu olevan. Ja nyt kun ah ihana netti on saatavilla niin olen tietysti lukenut muiden kokemuksia ja kaikilla muilla tuntuu pitävän kovaa melskettä. Kysyin tästä muualla ja siellä jo neuvottiin että pitäisi mennä tarkistuttamaan tilanne. Eli voiko tämmöinen olla normaalia?

Kyllä mulla ainakin nuo liikkeet rauhoittui mitä pidemmälle mentiin, jossain tuossa rv24 paikkeilla alkoi tuntua vaan semmosta mönkimistä, eli selviä potkuja ei kamalasti enää tunnu. Ja jos vauva on perätilassa, niin tuntuu vielä paljo huonommin. Tuskin syytä huoleen :hug:

Mulla tosiaan ekat liikkeet tuntui rv 17.. ei ne silloinkaan tuntunut koko ajan mutta oli silloin napakampia. Nyt ne on semmoista möyrintää enemmänkin.. mä vaan nyt tietysti mietin että onkohan kaikki kunnossa kun monilla tuntuu pitävän kovaakin jumppaa mahassa näillä viikoilla

Nyt mulla on viikkoja 31+3 ja liikkeitä on alkanu tulla enemmän. Just noilla viikoilla vauva eleli jotain hiljaiseloa ja mä olin aivan kauhuissaan. Voihan olla, että se viihtyy jossain huonossa asennossa, ettei liikkeet tunnu niin hyvin.
Mutta möyrinnäksi ne tääläkin muuttui, en tiedä sitte onko se jo niin iso, ettei sillälailla saa enää voimaa noihin potkuihin. Käy tarkistuttamassa, jos alkaa kamalasti huolestuttamaan :)