Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos saa taatusti hyvää seksiä niin kyllä siitä voi maksaakin mielummin kuin ilta toisensa jälkeen paneskelee surkeita tapauksia sen hyvän panon toivossa. Säästää aikaa ja rahaa, kun samantien tietää mitä saa.
kai se on vähän katsojan silmässä, en miekään brad pittiä vilkaisis kadulla kahdesti.
Luulis tekevän kaikkensa jotta nainen nauttii, eihän se muuten vakkari asiakkaita saa.
Vähän kun kyselee mieltymyksiä, niin voi ihan itse valita, millaista seksiä tulee saamaan. En usko hetkeäkään, että aloittaja olisi yhtään sen parempi kuin minun hyvät rakastajani ovat olleet.
Miten maksullisuus tekisi miehestä paremman sängyssä? Jokainen nainen on erilainen, eikä maksullinen mies sen enempää kuin tavismieskään tiedä, mikä juuri tämän naisen kohdalla toimii. Päinvastoin, jos oikeaa halua ja himoa ei ole, niin seksistä puuttuu olennainen osa.
On näitä miehiä tullu pantua ja :headwall: joiltain puuttuu ihan täysin kyky saada toinen nauttimaan tai moni on TODELLA itsekäs sängyssä![]()
No lyhyeks jää ura jos ei homaa osaa hoitaa. Vaikea kuvitella, että kukaan edes kuvittelisi pyytävänsä rahaa jyystöstä.
Mittaatkohan nyt omaa ulkonäköäsi sellaisin kriteerein, joilla itse arvioit naisia? Linkkaamani "tavispoika" ei kyllä ole minusta lainkaan komea, en hänen kanssaan (jos olisin sinkku) harrastaisi seksiä edes ilmaiseksi. Nimittäin hänhän on kropaltaan hintelä ja kasvoiltaan naisellinen, harva nainen tuntee seksuaalista vetovoimaa tuollaisiin. Ainakaan aikuinen nainen.
Mä en itse asiakaana edes haluaisi jotain superhyper hyvän näköstä kundia. Haluaisin kohteliaan miehen joka arvostaa seuraansa. Joku bodattu malli niin nou nou, mutta ei nyt mikää naapurin Pekkakaan kävis
Tyylikäs ulkonäkö päästä varpaisiin ja normaalipaino niin se olisi hyvä.