Vaimo kiristää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, vaimosi käyttää sinua härskisti hyväkseen!!!
Ja mitä lapsiin tulee, kyllä he vaistoavat, jos jotain on vialla äidin ja isän suhteessa. ELi sen takia ei kyllä kannata jatka saman katon alla. Vaikkakin ero saattaa kuulostaa mielestäsi melkoisen karsealta, minä en näe muuta vaihtoehtoa. Tai tietysti voit jatkaa tuossa suhteessa vaikka hamaan tulevaisuuteen, mutta koetko olevasi onnellinen??

Sanoisin, että vaimosi on erittäin itsekäs ihminen..... :(

Kun vastauksiasi lukee, niin alkaa vaan epäilyttää tuo koko kuvio. Lähinnä selittelyiltä kuulostaa minusta. Ensinnäkin, miksi sinun palkkasi menisi vaimollesi? Siitä menee tasan elatusmaksujen määrä ja vaimoasi sinun ei tarvitse elättää vaan lapsesi ja heidätkin vain omalta osaltasi. Myytte talon ja maksatte lainat pois ja jos jotakin jää niin vaimosi maksaa sen missä nimensä on alla. Turha noista asioista on vaikeampiakaan tehdä. Ja lapset selviävät aina kunhan vaan muistat rakastaa ja olla heille läsnä eronkin jälkeen ja huolehdit että huoltajuus pysyy yhteisenä ettei vaimosi voi jälkikäteen tehdä lasten tapaamista vaikeaksi. Ja ennenkuin muutat pois kotoa varmista sosiaalipuolen kanssa nämä huoltajuusasiat kuntoon ettei voida ainakaan perheen hylkäämisestä syyttää. Lapset ei ole oikea tekosyy tuollaisessa parisuhteessa elämiseen.
Et sinä olisi maailman ensimmäinen eronnut mies, joten ei se niin vaikeaa voi olla. Valinta on sinun, se millaiseksi elämäsi haluat on omissa käsissäsi. Se jos alistut #&%?$!* vaimosi tahtoon on myös oma asiasi, mutta silloin on täällä turha itkeä.
Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja ole mies äläkä hiiri!

Hui kauhea!

Olipa herättävä "kertomus" ketjun aloittajalla. Kuin olisin oman tulevaisuuteni lukenut, tosin minä olen se nainen. Tällä hetkellä nimittäin oman pienen pääni sisällä tapahtuu kaikenlaista. Olen myös äiti ja yhdessä mieheni kanssa on kuljettu 10 vuotta. Elämä ahdistaa, arki tuntuu tylsältä... Ja todellakin, minulla on ihana mies, joka rakastaa minua minuna ja on todella upea isä. Mikä siis mättää, kun kaiken pitäisi olla hyvin?

Viihteellä ollessa saa miesten katseita, sanoja, tansseja, sitä jollain tapaa tuntee elävänsä. Tosin elävänsä uudelleen sitä ihastumisen kutkuttavaa aikaa, sitä hurmosta, sitä kun kaikki alkoi eli nuoruutta. Olen siis yhäkin viehkeä ja haluttu kolmekymppisenäkin. Itse olen siis pisteessä, etten ole suudellut ketään, järki on siis jollain lailla mukana. Mutta hirveän pelottava tilanne, kun tunteet vetäisi toisaalle ja aivot toisaalle. Itse en kuitenkaan koskaan voisi jäädä siivelle elämään tai odottamaan sitä uutta elättäjää. Lasten hyvinvointi on todellakin aina tärkein, sitä ei sovi unohtaa.

Sinulle alkuperäinen toivotan jaksamista ja voimaa, mutta myös toivoa. Ja ennenkaikkea ottamaan sen lusikan omaan käteen ja tekemään päätöksiä.