Vaimo lihonut nopeasti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilanne on tämmönen: mentiin naimisiin 2 vuotta sitten ja vaimo oli silloin vielä tosi kuumassa kunnossa. Nyt kuitenkin lihonut niistä ajoista lähes 20 kiloa! Ja en ihmettele kotitöiden jälkeen vaan mussuttaa ruokaa sohvalla kuin joku liukuhihnakone, joka tuottaa ihraa.

Oon koittanut hienovaraisesti ja vähemmän hienovarasesti vihjata (mm. näyttäny sille hääkuvia ja sanonu et sustahan on tullu oikea syöttötantta!) no vaimo vaan vetäny herneen syvälle kitusiinsa ja syönyt kahta kauheammasti.

Onko minun oikeutettua etsiä itselleni rakastajatar (sekin tullut mieleen) vai mitä teen? Jatkan läskin vaimoni kritisointia niin ehkä saa kipinän liikkua? Muuten menee tosi hyvin kotityöt hoituvat ja rakastan vaimoani(vähemmän tosin kuin ennen juuri noiden läskien takia) mutta ei se mies ilman seksiä suhteessa pärjää ja seksi aika mahdotonta tollasen valaan kanssa(tuntee ittensä ihan eläimiinsekaantujaksi, heh heh)! Siis mikä neuvoksi? Onko toivoa saada vaimo tajuamaan ällöttävyytensä näin suoraan sanoen?

Hoh-hoijaa

Taitaa emäntäsi kaipaa nuoruusvuosiaan. Suosittelen että alatte yhdessä käymään enemmin kylässä ja reissuilla, ei kannata sanoa sanaakaan laihduttamisesta. Sinä vaiheessa kun se alkaa marista itse omiaan läskejään, niin nappaat häntä hihasta ja vedät lenkille väkisn.

Sama tilanne kuin aloittajalla. Voiko olla niin, että aluksi teeskennellään täysjärkistä, liikunnallista, mukavaa ja raitista.
Kun ollaan naimisissa ja lapsia hankittu, niin voidaan paljastaa oma vastenmielinen itsensä ja elää kuin siat pellossa.
Kuormituksen jakaminen ja itsestään huolehtiminen osoittavat kunnioitusta kumppania kohtaan ja kuuluu myös parisuhteen hoitamiseen.

Itselläni kesti 11 vuotta odottaa, että laihtui. Mutta sinä aikana opin tiedostamatta jollain irvokkaalla tavalla nauttimaan valas-seksistä. Hyi minua pervoa! Mutta nyt se muija sitten lopulta kuitenkin laihtui. Ehkä se on nytten parempi hoito kuitenkin, vaikka ajattelin kyllä vielä lihottaa häntä, koska hän tykkää herkutella. Mutta saapa nähdä. Kuinkä käy http://keskustelu.anna.fi/threads/tyttis-paisuu-ja-paisuu.1382216/

Yhteistyössä