Vaimo Thaimaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomalainen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja klemnets:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten nää...:
...käsitykset aina onnistuu menemään näin päälaelleen. Suomalaiset naiset kuulemma on just sen takia pahoja ja "lorttoja" (omituinen sana, en ole missään muualla kuullut), kun antavat ilmaiseksi kaikille. Huom, haloo!!! Missä näitä kaikille ilmaiseksi jakavia suomalaisnaisia oikein piilottelee? Tossako kadulla ja kaupassa käydessään ne ohimennen jakelevat vai mitä tässä oikein haetaan? Vai nää meidän työpaikan naisetko sitä tekee, missä, milloin?

Thaimaaassa naiset suorastaan roikkuu miehissä ja tarjoo itseään ihan kenelle vaan, siis todellakin KENELLE TAHANSA! Tätä ei kuitenkaan pidetä pahana vai? Eikä sellainen jokaiselle turistimiehelle jalkansa levittävä thainainen ole ollenkaan lortto vai mikä ihme sana se nyt oli?

Aina me suomalaisnaiset ollaan pahoja, ollaan niin tai näin. No onneksi ei kuitenkaan olla synnytty sellaiseen maahan, että toimeentulon vuoksi jouduttaisiin esittämään jotain muuta kuin mitä sisimmässämme haluttaisiin. Minulle on siunaantunut ulkomaalainen aviomies, eikä ikinä ole tullut tällaisia asioita vastaan hänen kanssaan. Hän ei ole ikinä haukkunut suomalaisia naisia miksikään, mutta miehiä ja näiden älytöntä alkoholinkulutusta hän joskus ihmettelee.

ui. kyl olet hieno ihminen! paljon parempi kuin me muut. sun ulkomaalaisesta miehestä puhumattakaan. thaimaalaiset ja venäläiset naiset on kaikki huoria, mutta suominainen on hienp leidi, väärinymmärretty joka vain haluaa olla kansainvälinen, edes pillustaan. herää jo helvetti! lähdepä joku pe tai la ilta kiertämään kuppiloita hesassa, niitä jossa mustat ja tummat metsästävät helppoa lihaa. yksikään tumma/musta ei poistu tyhjin käsin. saanti on 100-varmaa! mitä muuta voi suomilortosta ajatella kuin pahaa? sitten tekevät muksuja näiden kanssa jotka kaatuvat sitten sossun syliin koska eihän nämä ihanan eksoottiset isät mitään maksa, heidäthän elätetään täällä muutenkin! se vituttaa! naiset jotka haluavat mustaa miestä muuttakoon afrikkaan ja elekööt siellä. katotaan miten kävisi!

No nämä venäläisiä ja itä-euroopan naisia ihannoivat miehet varmaan sitten tällä logiikalla muuttavat naisensa perässä? Ja thai-naisen perässä sitten jonnekin pieneen thaimaalaiseen kalastajakylään...

Kyllä sitä baareissa näkee niitä sekä niitä tummia miehiä, että tummia naisia. Eiköhän niillä naisilla kuitenkin käy aina se parempi flaksi on sitten kyseessä suomalainen tai ulkomaalainen nainen. Ihan turhaa lietsoa rasismia tällaisilla palstoilla. Jokainen vähänkin maailmaa nähnyt ja muutakin kuin tahkoa kiertänyt kyllä ymmärtää asioiden oikean laidan. Tottahan toki eksoottisuus on valttia (perus-biologiaa lajin säilymisen kannalta), mutta eiköhän suurin osa suomalaisista lapsista ole vielä aika lailla vaaleita ja sinisilmäisiä.

Mikä saa miehen hakemaan thaimaalaisen vaimon?

Tiedän pari tapausta, joissa on eronnut keski-ikäinen mies ja nuori vaimo. Näissä tapauksissa kaikki näyttää olevan hyvin. Vaimot ovat normaalisti onnelliselta vaikuttavia. Miehet ovat varmaan vieläkin onnellisempia, kun tulevat hyvin passatuiksi.

Mutta onko yleensä näin?

Olen Thaimaalainen vaimo ja muutin yksinhuoltajana Thaimaa Pattaya alueelle myymään omaa kehoani. Thaimaalainen mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi eikä antanut koskaan minulle taloudellista tukea. Thaimaalainen mieheni oli väkivaltainen minua kohtaan sekä jatkuvasti humalassa. Olisin voinut jäädä rehellisiin töihin omaan kaupunkiini koilis-Thaimaaseen mutta koin prostituoidun ammatin helpompana vaihtoehtona Pattayalla. Pattaya tarjoaa mahdollisuuden tienata enemmän päivässä kuin monet rehellistä työtä tekevät thaimaalaiset naiset tienaavat kuukaudessa entisen kotini lähistöllä.

Asuessani Pattayalla harrastin seksiä päivittäin useiden eri ulkomaalaisten miesten kesken koska olin tyttöbaarini kauneimpia naisia. Miehet rakastuivat usein minuun ja lähettivät maastansa minulle kuukausittain rahaa, jotka annoin perheelleni sekä thaimaalaiselle poikaystävälleni. Thaimaalainen poikaystäväni ryyppäsi rahat kavereidensa kanssa.

Eräänä päivänä yksi suomalainen mies uskoi, että thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu lähettää naisen perheelle rahaa kuukausittain 25 000 bahtia, joka on kotikaupunkina 6kk palkka suurimmalle osalle tuttavistani. Innostuin heti kyseisestä suomalaisesta miehestä, joka voisi toimia ikuisena taloudellisena tukena. Hän oli myös valmis maksamaan 1 000 000 bahtia naimarahaa päästäkseen naimisiin kanssani. Meninkin hänen kanssaan naimisiin ja nyt sain vielä Suomen passin. Suomi ei juurikaan kiinnosta minua kuin rahan vuoksi. Erotessani rikkaana miehestäni muutan takaisin koilis Thaimaaseen lapseni kanssa.

Mieheni olisi kannattanut lukea Thaimaa: Vaimo Thaimaasta ennen päätöstään ottaa minua vaimoksi.

Viimeksi muokattu:
Olen Thaimaalainen vaimo ja muutin yksinhuoltajana Thaimaa Pattaya alueelle myymään omaa kehoani. Thaimaalainen mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi eikä antanut koskaan minulle taloudellista tukea. Thaimaalainen mieheni oli väkivaltainen minua kohtaan sekä jatkuvasti humalassa. Olisin voinut jäädä rehellisiin töihin omaan kaupunkiini koilis-Thaimaaseen mutta koin prostituoidun ammatin helpompana vaihtoehtona Pattayalla. Pattaya tarjoaa mahdollisuuden tienata enemmän päivässä kuin monet rehellistä työtä tekevät thaimaalaiset naiset tienaavat kuukaudessa entisen kotini lähistöllä.

Asuessani Pattayalla harrastin seksiä päivittäin useiden eri ulkomaalaisten miesten kesken koska olin tyttöbaarini kauneimpia naisia. Miehet rakastuivat usein minuun ja lähettivät maastansa minulle kuukausittain rahaa, jotka annoin perheelleni sekä thaimaalaiselle poikaystävälleni. Thaimaalainen poikaystäväni ryyppäsi rahat kavereidensa kanssa.

Eräänä päivänä yksi suomalainen mies uskoi, että thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu lähettää naisen perheelle rahaa kuukausittain 25 000 bahtia, joka on kotikaupunkina 6kk palkka suurimmalle osalle tuttavistani. Innostuin heti kyseisestä suomalaisesta miehestä, joka voisi toimia ikuisena taloudellisena tukena. Hän oli myös valmis maksamaan 1 000 000 bahtia naimarahaa päästäkseen naimisiin kanssani. Meninkin hänen kanssaan naimisiin ja nyt sain vielä Suomen passin. Suomi ei juurikaan kiinnosta minua kuin rahan vuoksi. Erotessani rikkaana miehestäni muutan takaisin koilis Thaimaaseen lapseni kanssa.

Mieheni olisi kannattanut lukea Thaimaa: Vaimo Thaimaasta ennen päätöstään ottaa minua vaimoksi.

No joo, kaikkea sitä voi kirjoittaa.
En ole sotkeutunut Thaimaalaisiin naisiin, maassa olen kyllä ajoittain käynyt, kuten kymmenissä muissakin maissa tällä pallollamme. Se nyt vaan on niin että ed. teksti ei missään nimessä ole Thaimaalaisen naisen kirjoittama, se on satavarma.
Nimittäin noin hyvää ja täydellistä suomenkielen käyttöä en ole koskaan nähnyt Thaimaalaisen kirjoittamana. Edes korkeasti koulutetut eivät kirjoita noin virheettömästi suomen.
Eli siinä mielessä voitte rauhassa uskoa tekstin olevan peri suomalaisen kirjoittama.

Viimeksi muokattu:
Nimittäin noin hyvää ja täydellistä suomenkielen käyttöä en ole koskaan nähnyt Thaimaalaisen kirjoittamana. Edes korkeasti koulutetut eivät kirjoita noin virheettömästi suomen.
Eli siinä mielessä voitte rauhassa uskoa tekstin olevan peri suomalaisen kirjoittama.

Kuule, jos sinä et kykene kirjoittamaan virheetöntä suomea, niin se ei suinkaan tarkoita sitä etteikö joku ulkomailla syntynyt pystyisi. Oman tekstisi virhemäärän perusteella sinä olet n. 5-vuotias, joten...

Viimeksi muokattu:
En väitäkkään että kirjoittaisin täydellistä suomea, en suinkaan, vaan tuota tekstiäsi kommentoin. Voisit ehkä tutustua Thaimaalaisiin, kansan syviin riveihin, vaikkapa muuttaisit asumaan sinne pariksi vuodeksi niin tiedostaisit mitä tarkoitin.

Ja se asia varmaan pitää paikkansa että iso osa Thaimaalaisista naisista rahastaa suomipoikia, sitä en kiistäkkään. Mutta niinhän tekevät kaikki ihmiset, riippumatta kulttuurista tai sukupuolesta. Ei Thaimaalaiset tee siinä mielessä mitään poikkeusta.
Tekstisi on vaan niin katkeroituneen sointuista, miinusmerkkistä, mistä syystä, sitä en tiedä.

Iltapaivälehden vkl-numerossa oli juttua thaitytöistä. Siinä eräskin odotti norjalaista sulhoaan parin viikon kuluessa itseään hakemaan vaimoksi, mutta silti teki hommia edelleen. Lähti suoraan haastattelusta kolmen italiaanon matkaan. Kyl maar näist ihqit thaikuis saa ihqn vaimon :D Toinen haastateltavista sanoi kaikkien olevan juoppoja tai narkkareita tai molempia.

En väitäkkään että kirjoittaisin täydellistä suomea, en suinkaan, vaan tuota tekstiäsi kommentoin. Voisit ehkä tutustua Thaimaalaisiin, kansan syviin riveihin, vaikkapa muuttaisit asumaan sinne pariksi vuodeksi niin tiedostaisit mitä tarkoitin.

Ja se asia varmaan pitää paikkansa että iso osa Thaimaalaisista naisista rahastaa suomipoikia, sitä en kiistäkkään. Mutta niinhän tekevät kaikki ihmiset, riippumatta kulttuurista tai sukupuolesta. Ei Thaimaalaiset tee siinä mielessä mitään poikkeusta.
Tekstisi on vaan niin katkeroituneen sointuista, miinusmerkkistä, mistä syystä, sitä en tiedä.

Luuletko että täällä kirjoittelee lisäksesi vain yksi ihminen, vai miksi kuvittelet kommentoineesi "minun" tekstiäni? Hyvin menee :D Minä en käsittääkseni ottanut alkuperäiseen tekstiin mitään kantaa, saati että olisin sen kirjoittanut. Satunpa vain tuntemaan lukuisia ulkomaalaisia jotka kirjoittavat suomea paremmin kuin sinä, joten siinä meni "loistava" teoriasi siitä, mitä kirjoitustaito kertoo kenenkään kansalaisuudesta.

Tosin mistäs tiedän, saatat itsekin olla ulkomaalaissyntyinen ja siksi kateellinen niille kaltaisillesi, jotka ovat oppineet suomea paremmin kuin sinä ;)

Viimeksi muokattu:
Mikä saa miehen hakemaan thaimaalaisen vaimon?

Tiedän pari tapausta, joissa on eronnut keski-ikäinen mies ja nuori vaimo. Näissä tapauksissa kaikki näyttää olevan hyvin. Vaimot ovat normaalisti onnelliselta vaikuttavia. Miehet ovat varmaan vieläkin onnellisempia, kun tulevat hyvin passatuiksi.

Mutta onko yleensä näin?

Kaikkihan on tietysti tapauskohtaista, ja joukkoon mahtuu varmaan, sekä onnistuneita, että epäonnistuneita liittoja.

Uskallan väittää, että nuoremman thai-naisen ja vanhemman miehen avioliitot ovat prosentuaalisesti onnistuneempia (eivät pääty avioeroon), kuin ns. normaalisti alkaneet avioliitot.

Itse löysin onnekseni itselleni vaimon Thaimaasta deittipalvelun kautta, koska olen aina tykännyt Aasialaisista naisista, ja meidän liittomme on erittäin toimiva kaikilla osa-alueilla:)

Onnea vaan kaikkien muidenkin avioliitoihin!

Viimeksi muokattu:
Itelleni uutta patjoa. Minusta vaemojen suhteen pitäsi olla sama käytäntö.
Aenahi pajoessa oli melekosie eroja, jpoa saento vaekutti eli oliko kylellää vae selällää.
Loppu tulema oli , että hyvveä ei soa halavalla....Sama lie vaemojen kanssa.

Yhteistyössä