vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
Mikael 36
Tämä tapahtui n. 7 tuntia sitten:

Seuraan kun vaimoni tulee kylvystä ja kuivaa itsensä suureen frotee-pyyhkeeseen. Tiedän, että tänä iltana / yönä tapahtuu se, jota olen kauan odottanut. Tästä olemme keskustelleet ja fantasioineet rakastellessamme monet, monet kerrat. Hän on menossa ensimmäistä kertaa luvallisesti (toiveideni mukaan) vieraisiin. Löysimme sopivan miehen hänene eräästä vanhasta työtoveristaan, joka osoitti kiinnostusta vaimoani kohtaan pari vuotta sitten.
Itse en tunne miestä kovin hyvin, juuri ja juuri ulkonäöltä.

Katselen vaimoni meikkaamista ja olen kuin tulisilla hiilillä.
Hän laittaa kauniit pikkuhousut ja rintaliivit. Mekko pukee häntä kauniisti ja hän on lähdössä - kulta, haluatko tätä varmasti?

Haluan!

Odotan häntä tässä kotiin ja olen yhtäaikaa mustasukkainen ja kiihottunut - kuin miehet Tinto Brassin elokuvissa... Hän lupasi tulla kotin, ennen kuin minun täytyy lähteä töihin. voitte arvata, että mulla SEISOO!
 
Kokemusta
Vaimosi tulee kohta tukka sekaisin ja saaneen näkoisenä ovelle,sinun tekee mieli vie sänkyyn riisu vaatteet,rinnat punottavat kun mies on niitä imenyt. Koeta sormella pillua aivan märkä vieraan miehen spermasta tyonnä seisova kalusi sisään on tosi liukas, hieman väljän tuntuinen kun kaveri on isolla kalulla nainut vaimoasi kunnolla.
 
henkka
Huomenta olen senverran utelias että mitenkäs teidän loppuyö meni kun vaimosi saapui ""vieraista"",menikö keskusteluksi vai pelkäksi köyrimiseksi,jaksoitko odottaa sänkyyn asti vai kaadoitko jo eteisenlattialle.
 
utelias 2
Mikael, kerro heti kun töiltäsi ehdit miten vaimosi suhtautui vieraaseen mieheen? Mitä olivat hommailleet, nauttiko jne? Oliko teillä kiihkeää sen jälkeen?
Mutta eikö sunkin nyt tee mieli vierasta? Saisitkos siihen luvan vaimoltas???
 
Mikael 36
Tulin töistä. En olisi millään jaksanut tehdä normaalia päivää, mutta en keksinyt hyvää veruketta poistumiseen...

Koko päivän oli vaikea keskittyä, sillä tunteet ailahtelivat laidasta laitaan. Kipeästä mustasukkaisuudesta voimakkaaseen kiihottumiseen (ja erektioon!!!)
Olen vieläkin tosi sekaisin koko jutusta, enkä ole varma
kummalle puolelle vaaka kallistuu - iloon vai suruun...

Vaimo meni harrastuksensa pariin ja oli jo lähtenyt kun tulin töistä, muuten en varmasti istuisi tässä kirjoittamassa.

Kun vaimoni tuli kotiin halasimme aluksi ja suutelimme hellästi. Autoin takin hänen päältään ja näin hänen mekkonsa hieman ruttaantuneen. Hän kävi pissalla ja
vein hänet suoraa päätä makuuhuoneeseen, jossa aloimme hyväillä toisiamme, kuten kaikki oli jo kauan sitten suunniteltu ja tein kaikenlaisia kysymyksiä siitä mitä he olivat puhuneet, miten esileikit alkoivat, montako kertaa he olivat, montako orgasmia vaimoni sai, missä asennossa sai, OLIKO KAVERILLA ISO jne.

Vaimoni pillu oli ihanan tuoksuinen ja turvonnut, naidun tuntuinen. He käyttivät tietenkin kumia. Vietimme aikamoisen yön ja uskon (tiedän), että tänään jatketaan.

Kertokaa muut tämän kokeneet miten teillä meneteltiin ja
miten ekan kerran jäkeen varsinkin tuon tunnepuolen kanssa. Tiedän kyllä: joka leikkiin ryhtyy...
 
Yhdessä edelleen
Vaimoni on eräässä yhdistyksessä aktiivi jäsen, minulle hän joskus puhui kuinka kohtelias eräs mies siellä on huomasin jotain ihastusta on, kyselin itsekkin miehestä oli vaimoa vanhempi sanoin leikilläni ota siitä rakastaja. Sitten kerran jonkun kokouksen jälkeen vaimo soitti saisinko mennä tämän Riston kanssa jatkoille, arvasin mitä seuraa kiihotuin kun odottelin vaimoa kotiin aamuyöstä. Tätä jatkui muutaman kerran,oli hieman mustasukkaisuutta minulla, Tämän miehen naisystävä vei kuitekin miehen ja me ollaan yhdessä.
 
Sama Kaava
Sinänsä hönttiä kysyä ""nauttiko ne"". Enpä yllyttäisi vaimoani käymään vieraassa, jos hän tulisi takaisin sanoen, ettei ollut hyvää.

No joka tapauksessa vaimo on nauttinut ja se on ollut tarkoituskin. Hyvältä on myös tuntunut yhdessä jälkeenpäin.

Olen käynyt luvalla vieraissa. Kuitenkin tuntuu hauskemmalta vaimon vieraissa käynti:)
 
myös
Vaimo ensin vastusteli , mutta kiinostui ajan mittaan kuitenkin. Eräänä iltana hän tuli töistä tavallista myöhemmin ja ilmoitti suoraan että vaimo tulee naimasta.
Menimme suoraan sänkyyn ja ryhdyin nuolemaan hänen ihanasti turvonnutta pilluansa , joka vielä maistui spermalle , vaikka hän oli kuulemma käynyt pesussa. Oli se todella upeata.
Kerran hän soitti Oulusta hotellihuoneestaan ja kertoi , että baarissa on yksi hänen tuttunsa , jolla kuulemma on iso kulli . Hän kysyi voiko mennä. Minä vastasin että tietysti.Noin neljän tunnin kuluttua hän soitti ja kertoi onnistuneensa. Kertoi myös , että se kalu oli todella ollut iso ja sitä oli kiva imeä. Minun oli pakko vetää käteen samlla kun puhuttiin.
Hän tuli kotia ja kertoi naineensa sen kanssa koko työmatkan. En tiedä mistä minussa on kysymys, tietääkö joku ? En kyllä ole homo !
 
Realisti
Aikamoinen aikamatkustaja tuo Mikael!
1.6 klo 3 jälkeen saa tekstarin vaimoltaan että tulossa ollaan. Ja samana päivänä 18 jälkeen hän on tullut työstä ja kertoo että olipa aikamoinen viime yö vieraan naiman vaimon kanssa!
Aamu on voinut olla mutta yö........
 
upeaa
Aivan uskomattoman kiihottavia juttuja!!!
Olen usein runkatessani fantasioinut omasta vaimosta vieraan tai tutun miehen kanssa. Joskus olen kuvitelmissa mukana aktissa, joskus vakoilen ja joskus olen aisankannattajan roolissa. Joskus nuolenä myös miehen peniksen puhtaaksi naimisen jälkeen. Vaimoni nauttii kuvitelmissani nussimisesta silmittömästi.............
 
shakira
mikael, mitä vaimosi tykkäs vieraasta??????? montako kertaa olivat?? aikooko uusia joskus?? ja kiinnostaa myös että etkö sinäkin halua nyt vierasta?? onko ollut puhetta vaimon kanssa?? antaisko luvan? vai onko tämä vaan keksitty koko juttu???????????
 
Sama Kaava
Älä ota sitä niin itseesi. Ihmisillä vain on erilaisia haluja. Minulle on hyvin tuttu sinun kokemuksesi. Jos sinä ja vaimosi nautitte, niin älä muusta välitä. Niinkauan, kun ette toisianne loukkaa ja olette pelisäännöistä yhtä mieltä, niin nauttikaa vaimonne kanssa siten, kun se teistä hyvältä tuntuu. Minusta on mukavaa, että vaimo nauttii vieraasta, jos sinulla on vaimosi kanssa hyviä yhteisiä hetkiä jaettuna samasta syystä, niin jatkakaa kaikin mokomin ilman erityista ihmettelemistä. Sinulla on hyvä vaimo, koska hän on avoin toimiensa suhteen. Terveisiä kummallekin.
 
Aviomies
Vaimoni on upea 47-vuotias punatukka. eli olemme kypsempi pari. Vaimoni on saanut luvat harrastaa leikkejä muidenkin kanssa, hän tietää, että asia kiihottaa minua.
Tänä iltana hän on menossa työkaverinsa, häntä paljon nuoremman miehen syntymäpäiville.
Haluaisin hänen antavan kuuman ja kosten ikimuistoisen lahjan.
 
Sama Kaava
Näin minäkin olen usein tehnyt vuosien saatossa. Itseasiassa mikä tahansa syy on ollut riittävä. Jos sitä ei ole ollut, niin jollei muun vuoksi, niin koska edellisestä on niin kauan:)
 
Kiinnostaa
Kiinnostaisi tietää, että te miehet antaessanne ja jopa yllyttäessänne vaimojanne vieraisiin, niin mitä te siitä saatte?
Sen kiihotuksenko?
Riittääkö se?
Vai haluatteko jotain muutakin kuten luvan itse käydä vieraissa?
Miten te tulette toimeen sen ajatuksen kanssa, että vaimonne nai jonkun toisen kanssa?
Entä taudit? Riskit kasvaa tuollaisesta käyttäytymisestä.
 
Antti
Se on kiihoittavaa, kun on yksin kotona ja tietää, että toinen mies nai vaimoa ja kun tuntee vaimon, niin voi kuvitella mitä hän tekee ja kuinka käyttäytyy.
Kiihoittavinta kuitenkin on se kun hän tulee kotiin ja keskustellaan, tai minä lähinnä kyselen kaikkea, mitä he ovat tehneet ja minkälainen mies on ollut.
Itse en ole käynyt vieraissa.
 
Sama Kaava
Ensisijassa kiihotus ja mielihyvä vaimon nautinnosta, joka johtaa yhteiseen iloon ja hauskuuteen, joten pelkästään se ei riitä. Ei sulje omaa vieraalla käyntiä, mutta omalta kohdalta hauskuus on vaimon tekemisissä. Kyllä sen kanssa toimeen tulee, siitä jopa innostuu ja nauttii...

Ne riskit on otettava huomioon keskittymällä harvoihin vieraisiin tai muutoin. Tosin, tapahtuma on usein vaimollekin niin täysvaltainen, että siinä on riski varovaisuuden unohtumisesta session keskellä.

Toistaiseksi kaikki on hyvin, enkä vaihtaisi kokemuksia. Jos minusta olisi ollut kiinni, niin tapahtumia vaimolla olisi ollut paljon useammin:)
 
Pekka
Mulla vähän samansuuntainen juttu. Kun tietää ja tuntee vaimon käytäytymisen, sen miten hän nauttii ja mistä pitää, kiihottaa tosi paljon.
Omanikin kertoo kotona kuinka on saanut ja minkä kokoista.
En ole käynyt vieraissa
 
Sama Kaava
Pekan ja Antin kanssa olen täsmälleen samaa mieltä. Olen usein huvittuneena miettinyt kuinka onnellinen/tyytyväinen vaimoni on verrattuna moniin muihin naisiin parisuhteessaan, jotka valittavat epätyydyttävää parisuhde-elämäänsä. Se vielä, kun joskus on lipsahdus tapahtut turvasuojauksen osalta erotiikan tiimellyksessä niin tietää, että vieraalla käynti on antanut sen, mikä on ollut tarkoitus.
 
Elina
Eivätpä pojat paljoa tiedä naisen sielunelämästä. Yleisesti ottaen nainen haluaa olla ja rakastaa sitä yhtä , joka usein on aviomies. Ei hän kaipaa ketään muuta . Miehet väittävät moisella systeemillä tuottavansa iloa vaimolleen , mutta todllisuudessa he sitä itseelleen haaveilevat. Minkähän tähden , sen selvittäkööt vaikka ""jälkiviisaat"" , minä en tiedä.
En minä paheksu , en , mutta väärässä olette pojat jos luulette edustavanne jotain enemmistöä , pikemminkin ""vähemmistöä"" , jota en myöskään paheksu.
Tokihan tällaisia tapahtuu ja paljon hurjempaakin mutta vielä : Nainen haluaa rakastaa miestään ja vain häntä.
 
Mikael 36
Shakiralle ja kaikille muillekin viimeiset kuulumiset.

Vaimoni rakastaa minua ja olen hänelle edelleen se ykkönen maailmassa. Itsekin olen jo rauhoittunut ja elämä on palannut tunnekuohun jälkeen raiteilleen, hyvä niin.

Antti kirjoitti asian juuri niin kuin se on:
""Se on kiihoittavaa, kun on yksin kotona ja tietää, että toinen mies nai vaimoa ja kun tuntee vaimon, niin voi kuvitella mitä hän tekee ja kuinka käyttäytyy.Kiihoittavinta kuitenkin on se kun hän tulee kotiin ja keskustellaan, tai minä lähinnä kyselen kaikkea, mitä he ovat tehneet ja minkälainen mies on ollut.Itse en ole käynyt vieraissa""

Allekirjoitan täysin Antin ajatukset.

Shakiralle tiedoksi, että vaimoni oli ollut 2 kertaa tämän miehen kanssa saman illan/yön aikana. Hän sai sanojensa mukaan 4 orgasmia ja ""ihanaa nuolemista"".

Erityisesti minua kiihotti kun tämä mies oli sanonut vielä kaiken jälkeen (ja useita kertoja seksin aikana), että
vaimoni on naisellisin nainen, jonka hän on koskaan tavannut. Tiedän mitä hän tarkoittaa kun ajattelen hänen laihaa vartaloaan, täyteläisiä keskikokoisia rintojaan,
lakattuja kynsiään ja kaikenkaikkiaan huoliteltua olemustaan - sellaista ladylike-tyyppistä.

Uskon, että ennenkaikkea hänen ääntelynsä nuolemisen ja rakastelun aikana on sellasita mitä moni mies ei ole saanut koskaan kokea ja myös tämän miehen ""pää sekosi"".
Seon sopivan äänekästä, muttei teeskenneltyä, pikkuhiljaa yltyvää ja ah niin, niin naisellista.

Munan koko ei ollut pettymys vaikka miehellä oli hieman minua pienempi. Olen itse aika hyvin varustettu. tietysti olisin toivonut vaimolle isompaa. Se on tässä jutussa myös yksi kiihottava fantasia (ja saattaa myös toteutua).

Suosittelen kaikille kiinnostuneille, mutta suunnitelkaa hyvin etukäteen ja varautukaa siihen, että ekana päivänä jälkeenpäin tunteenne tekevät tod.näk. kepposet...
 

Yhteistyössä