V
vierailija
Vieras
Niin ei hän sitä halunnut eikä hyväksynyt, mutta en kyllä ole jäänyt osattomaksi muiden naisten pilluista. Kokemuksia on kyllä kertynyt, En tiedä onko Ailalla enemmän kuin minulla. Mutta olemme yhdessäkin nauttineet kyllä panohommista vaikka Aila olikin se joka aloiy´tti tarvitsemaan muidenkin miesten nussimista joista pannessamme kertoi ja kehui kuinka oli nautinnollista aina riisuuntua tai olla riisuttavana miehelle joka ei ennen ollut häntä nainut. Työmatkoilla ollessani ei kait kertaakaan ollut ettenkö olisi vierasta saanut, Niillä en kuitenkaan kerskaillut , kenellekään, joku tiesi mutta siinä se. Mutta kyllä MINUA aina panetti vasta nussittu vaimoni tosi paljon kun tuli kotiin panoreissuilta ja kertoi yksityiskohtia kuinka häntä oli taas naitu huolella. Se tapahtui usein laivoissa, Aila sanoikin että hän on tullut LAIVAHUORAKSI. Oli nuoruusajat kivoja. Harmi ettei ollut digikuvausjuttuja silloin vielä oikein, ehkä olisin saanut laittaa AILAN kuvia nettiin ja hän olisi silloin varmaan ollut tyytyväinen asiasta ja taas olisimme naineet katsellessamme hänen rivojakin alastonkuvia netissä ja hän olisi ollut halukas tietämään kuinka moni mies runkkaili hänen kuvillaan katsellessa. T : GegluEn siltikään ymmärrä vastaustasi Tsegelius, kysymys kuului että oletko itse käynyt vieraissa ja vaimosi hyväksyy sen?
Viimeksi muokattu: