vaimo vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja Mikael 36
  • Ensimmäinen viesti
(maria)
Itse päädyin sänkyyn villkusilmä työkaverini kanssa. Nopeassa tahdissa päädyimme lähes kymmenen kertaa sänkyyn. Joka kerrasta en edes miehelleni kertonut, vaikka minulla olis ollut ihan lupa siihen. Pelkäsin hänen huomaavan, että olin ihastunut työkaveriini. Sitten työkaveri lähti pitkälle työkomennukselle, mutta lähtiessään teki selväksi, etten ollut hänelle muutakuin vain hyvä pano ja toivoi tahdin jatkuvan kun hän palaa komennukselta. Loukkaannuin hänelle, koska olin todella ihastunut. Mutta varmaankin varsinkin humalassa päädyn jatkossakin petiin hänen kanssaan. Kaiken lisäksi naimme aina ilman kondomia, ja sain häneltä herpeksen... Kultainen mieheni on antanut jo kaiken anteeksi, tai oikeammin hän ei missään vaiheessa edes ollut suuttunut. Olen jo toipuntut ihastuksesta ja saamistani pakeista, ja todennut oman mieheni maailman parhaaksi ja kultaisimmaksi. En vaihtaisi pois...
 
juupelinukko
Alkuperäinen kirjoittaja (maria):
Itse päädyin sänkyyn villkusilmä työkaverini kanssa. Nopeassa tahdissa päädyimme lähes kymmenen kertaa sänkyyn. Joka kerrasta en edes miehelleni kertonut, vaikka minulla olis ollut ihan lupa siihen. Pelkäsin hänen huomaavan, että olin ihastunut työkaveriini. Sitten työkaveri lähti pitkälle työkomennukselle, mutta lähtiessään teki selväksi, etten ollut hänelle muutakuin vain hyvä pano ja toivoi tahdin jatkuvan kun hän palaa komennukselta. Loukkaannuin hänelle, koska olin todella ihastunut. Mutta varmaankin varsinkin humalassa päädyn jatkossakin petiin hänen kanssaan. Kaiken lisäksi naimme aina ilman kondomia, ja sain häneltä herpeksen... Kultainen mieheni on antanut jo kaiken anteeksi, tai oikeammin hän ei missään vaiheessa edes ollut suuttunut. Olen jo toipuntut ihastuksesta ja saamistani pakeista, ja todennut oman mieheni maailman parhaaksi ja kultaisimmaksi. En vaihtaisi pois...
En kehusi miestäsi kultaisimmaksi, ehkä looseriksi.

Kaikkea voi kokeilla, mutta kyllä raja menee siinä, että muija hankkii ilman kortsua herpeksen.
Siihen jäi paljaalla paneminen.

Onnea teille, sitä tarvitsette.



 
(maria)
Alkuperäinen kirjoittaja juupelinukko:
En kehusi miestäsi kultaisimmaksi, ehkä looseriksi.

Kaikkea voi kokeilla, mutta kyllä raja menee siinä, että muija hankkii ilman kortsua herpeksen.
Siihen jäi paljaalla paneminen.

Onnea teille, sitä tarvitsette.
Mieheni ei todellakaan ole mikään luuseri, hän vain sattuu nauttimaan ehkä eri asioista kuin sinä. Hän on komea, fiksu ja huomaavainen. Saisi varmaan naisen kuin naisen. Onneksi on rakastunut minuun. En varmasti pettäisi häntä, jos hän ei nauttisi siitä. Vahinkoja sattuu, ja olihan se aika kusinen temppu työkaveriltani tartuttaa tauti, mutta onneksi mieheni ei syyllistänyt minua siitä.
 
sivhos
Tehän voisitte alkaa asumaan kolmistaan.Saisitte nauttia seksistä porukalla.Jos vaimo sattuu olemaan pykälässä työkaverin kanssa miehen tullessa kotiin,sehän olisi miehelle mieluinen yllätys.
 
Lähettäjä
Varmaankin myös aviovaimot nauttivat täysin rinnoin ja pil.. tilanteista. Harvassa avioliitossa, tai suhteessa kuitenkaan homma toimii, koska mustasukkaisuus tai kateus astuvat kehään. yhteisestä sopimukseta ja oikein toteutettuna vaimon lainaaminen toiselle miehelle saattaa antaa kaikille osallistujille huikeita nautintoja. Kuinka on, innostaako kevät ja alkava kesä teitä hakemaan yhteisiä nautintoja myös tältä saralta ?
 
Sivhos
Kyllähän se aidantakainen vihreämpi ruoho joskus on houkuttelevaa.Ketkä voivat lainata siippojaan ilman mitään mustistuntoja,varmaan saavat huikeita seksinautintoja.Mutta kyllä seksistä saa huikeita nautintoja sen yhden,ja ainoan kanssa jos kemiat kolahtaa kohdalleen.Toisaalta,tarviiko jatkuvasti saada jotain huippukiksejä?Kunnon potut ja Karjalanpaisti lisukkeineen korvaa menetetyn orgasmin.
 
Reipas Risto
Kokemusta omaavat naiset, voisitteko kertoa että miltä tuntuu palata kotiin luvallisen seikkailun jälkeen ja minkälaisen vstaanoton olette saanet mieheltänne ? Ainakaan meillä vastaanotossa ei ole kuulemma ole ollut valittamista.
 
Maarit21
Alkuperäinen kirjoittaja Reipas Risto:
Kokemusta omaavat naiset, voisitteko kertoa että miltä tuntuu palata kotiin luvallisen seikkailun jälkeen ja minkälaisen vstaanoton olette saanet mieheltänne ? Ainakaan meillä vastaanotossa ei ole kuulemma ole ollut valittamista.
Olin kännissä. Minua pani iso jätkälauma. Tulin kotiin vittu kipeenä. No tietysti sain selkääni.

 
Panija
Kyllä ne suurimmalta osin ovat luvattomilla reissuilla ja samaa olen kuullut kavereilta.
Vaikka palsta pursuu viestejä, joiden mukaan kalun koolla ei olisi merkitystä, niin kyllä se puhe usein siihen miehensä mitättömään pippeliin kääntyy. Vai lieneekö vain tekosyy uskottomuudelle ?
Who cares ?
 
Lähetetty
Ei se mitään uskottomuutta ole, jos luvalla antaa. Se on sallittua nautintoa ja molemmille ihanaa, kun sen oikein ymmärtää. Asiat täytyy vain ensin sopia ja sitten nautiskelemaan.
 
Sivhos
Fantasiana meikäläiselle vaimo,rakas vieraisiin.Tosielämässä se ei varmaan onnistuisi.Enkä haluaisikaan.Olen uskollista sorttia,mutta olen huomannut oman heikkouteni kauniisiin naisiin.Nuorena tuli käytyä aidan toisella puolen,vaikka olin naimisissa.Taisi jo silloin olla aviomme loppusuora.Ei siitä kyllä ollut mitään merkkejä ilmassa.Muutaman kuukauden perästä koko totuus paljastui kun vaimo kaappasi nuorimmaiseni syliin ja sanoi,kuut paai ja häipyi.Tämä kaikki,pakosti naisten syy,miksi nuorena olette niin södejä,eihän teistä voi näppejään pitää erossa.Jos nyt olisin parisuhteessa,ja mieleinen nainen kainalossani,en lähtisi mihinkään pettämishommiin.Yksi hyvä riittää.
 
Lähettäjä
Kokenut vain tietää nämä jutut. Voi sitä nautintoa. Kun asiat on edeltäkäsin sovittu, niin mitäs siinä antaa palaa...eikun panna. Ei sovellu heikkohermoisille, eikä mulkkunsamittaajille. Omanarvon tunto täytyy olla kunnossa.
 
Maarit21
Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjä:
Kokenut vain tietää nämä jutut. Voi sitä nautintoa. Kun asiat on edeltäkäsin sovittu, niin mitäs siinä antaa palaa...eikun panna. Ei sovellu heikkohermoisille, eikä mulkkunsamittaajille. Omanarvon tunto täytyy olla kunnossa.
Ihanaa antaa vieraille mieheni nähden.Hän katselee ja runkkaa.

 
Sivhos
Riippuu mistä roikkuu.Tälleen sinkkuna vaimo vieraisiin,kiihottava ajatuksena,ja näin sinkkuna voisi osallistua seksitalkoisiin.Mutta jos oikeasti olisi vaimo,ei tulisi mieleenkään vaimo vieraisiin-projekti.Arvostus vaimoani kohtaan olisi sellainen tekijä.
 
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Riippuu mistä roikkuu.Tälleen sinkkuna vaimo vieraisiin,kiihottava ajatuksena,ja näin sinkkuna voisi osallistua seksitalkoisiin.Mutta jos oikeasti olisi vaimo,ei tulisi mieleenkään vaimo vieraisiin-projekti.Arvostus vaimoani kohtaan olisi sellainen tekijä.
Niimpä

 
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Riippuu mistä roikkuu.Tälleen sinkkuna vaimo vieraisiin,kiihottava ajatuksena,ja näin sinkkuna voisi osallistua seksitalkoisiin.Mutta jos oikeasti olisi vaimo,ei tulisi mieleenkään vaimo vieraisiin-projekti.Arvostus vaimoani kohtaan olisi sellainen tekijä.
Mutta jos se vaimo haluaa ?
 
TSEGELIUS
Meillä vaimo sanoi silloin kun asiamme alkoi, että haluan että muutkin saavat minua naida.! Ensin tunsin kummaa tärinää että mitä hän oikein nyt puhuu, mutta yön mittaan siinä keskusteltiin ja kun hän sanoi että rakastaa minua eikä anna minun alkaa käydä vieraissa lopulta päädyin ajatukseen että enhän minä kuitenkaan omista toista ihmistä enkä toimi sutenööronä tms. Vaimo kuitenkin sanoi että eniten häntä kiihottaa ajatus että antaa minun kaikille kavereilleni myös pilluansa. Osin niin on myös tapahtunut. Kotiin tultua myös risteilyiltä on ollut pitkään melkoisen vahvaa seksiasiat kotona. Olemme naineet jopa niin että vaimo soitti työhön olevansa kipeä kun vain teki mieli molemmilla olla kiihottuneessa tilassa ja naida vain vähän väliä. Että joillakin asia voi olla myös tällä tavalla. En tiedä onko se oikein vai väärin vai epänormaalia vai normaalia, mikä täällä on kumpaa niistä, kait se riippuu ihmisistä. Molemmat olemme suhteellisen lukeneitakin ihmisiä jne. Pidämme kyllä varsin rivoista puheista molemmat naidessamme ja se kiihottaa vielä lisää. Tämmöstä elämä on. Kokemuksia on varsin reilusti. Myös kavereiden kanssa joskus asiasta ja vaimostani keskustelemme.
 

Yhteistyössä