I
Ihanan prinsessan iskä
Vieras
jatku vieläkin, mitä te ajatelette!?Mitä on lapsille parasta rintaruokinta vai se että äiti paranee masennuksesta mahd.nopeasti???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä kirjoitin jopa lähettjäjän nimi väärin,kun meijän äiti on nyt mun pakkoajatusAlkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan äiti:ja voimakaat.Mitä mä voisin tehdä isänä,kun hän ei suostu keskustella neuvolassa ja hän halua imettä lasta vuoden asti,vaikka mä näen miten huonossa kunnossa hän on
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan äiti:ja voimakaat.Mitä mä voisin tehdä isänä,kun hän ei suostu keskustella neuvolassa ja hän halua imettä lasta vuoden asti,vaikka mä näen miten huonossa kunnossa hän on
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan äiti:ja voimakaat.Mitä mä voisin tehdä isänä,kun hän ei suostu keskustella neuvolassa ja hän halua imettä lasta vuoden asti,vaikka mä näen miten huonossa kunnossa hän on
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:ehkä mä olen hölmö kun kuntelen hänet , enkä kertakan vielä sanonut mitään neuvolasta hänen masennuksesta,kun se jatkuu jo puol vuotta ja mun mielestäni puoli vuotta imetystä on jo hyvää.Mut vaimo sanoi että me erotetaan jos mä kerron neuvolassa,voiko hän olla tosissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:ehkä mä olen hölmö kun kuntelen hänet , enkä kertakan vielä sanonut mitään neuvolasta hänen masennuksesta,kun se jatkuu jo puol vuotta ja mun mielestäni puoli vuotta imetystä on jo hyvää.Mut vaimo sanoi että me erotetaan jos mä kerron neuvolassa,voiko hän olla tosissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:Vielä......Mun pitäis joka kerta kun tulen töistä kunnella kaikki paha mitä hän on lukenut netistä,häntä masentaa jopa niin pienet asiat hänestä tunttu pahalta kaikki mitä hän on tehnyt joskus raskauden tai imetyksen aikana väärin,eli lapsi on hänen pakkoajatus
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:Vielä......Mun pitäis joka kerta kun tulen töistä kunnella kaikki paha mitä hän on lukenut netistä,häntä masentaa jopa niin pienet asiat hänestä tunttu pahalta kaikki mitä hän on tehnyt joskus raskauden tai imetyksen aikana väärin,eli lapsi on hänen pakkoajatus
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:mä sanoi hänelle mitä jos sä teet itsemurhaa(Mä pelkän)mut hän vastasi että ,,Oletko sä hullu,, vaikka kerran hän sanoi että ,,olen niin huono äiti että parempi jos mä kuolen,,