V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä joo,vaimo SuomalainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletteko ulkomaalaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:Minä joo,vaimo SuomalainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletteko ulkomaalaisia?
Ehkä ymmärrä omaa tilansa,kun monta kerta hän sanoi miks mä olen niin masentunut,mut imetyksen takia hä ei halua puhua neuvolassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:mä sanoi hänelle mitä jos sä teet itsemurhaa(Mä pelkän)mut hän vastasi että ,,Oletko sä hullu,, vaikka kerran hän sanoi että ,,olen niin huono äiti että parempi jos mä kuolen,,
Mene heti huomenna hakemaan apua älä kuuntele vaimoasi vaan teet nyt sen minkä voit estääksesi pahemman! Äiti ei välttämättä itse ymmärrä omaa tilaansa!
Minkä maalainen,mä olen Ruotsista kotoisinAlkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:Minä joo,vaimo SuomalainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletteko ulkomaalaisia?
mä ajattelinkin kanssa samaa, kirjoituksestasi päätellen. mulla on ulkom. mies
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:Ehkä ymmärrä omaa tilansa,kun monta kerta hän sanoi miks mä olen niin masentunut,mut imetyksen takia hä ei halua puhua neuvolassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:mä sanoi hänelle mitä jos sä teet itsemurhaa(Mä pelkän)mut hän vastasi että ,,Oletko sä hullu,, vaikka kerran hän sanoi että ,,olen niin huono äiti että parempi jos mä kuolen,,
Mene heti huomenna hakemaan apua älä kuuntele vaimoasi vaan teet nyt sen minkä voit estääksesi pahemman! Äiti ei välttämättä itse ymmärrä omaa tilaansa!
Mä olis voinut olla tukena enemmän ,mutta olen koko päiviä töissä,vaan huomenna on vaapa päiväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:Ehkä ymmärrä omaa tilansa,kun monta kerta hän sanoi miks mä olen niin masentunut,mut imetyksen takia hä ei halua puhua neuvolassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:mä sanoi hänelle mitä jos sä teet itsemurhaa(Mä pelkän)mut hän vastasi että ,,Oletko sä hullu,, vaikka kerran hän sanoi että ,,olen niin huono äiti että parempi jos mä kuolen,,
Kirjoituksestasi päätellen olet venäläinen. Mutta vaimosi ei voi vedota tohon imetykseen voihan hän jatkaa siitä huolimatta jos hän sais apua ja sä voisit erityisesti olla häntä varten ja tukena muutenkin enemmän kuin esim normaalitilanteessa. Kun oikeesti olen itse nähnyt kerran sen sukulaiseni itse murha yrityksen tavalla jota en voi kertoa!
saako sinne mennä ihan noin vaan?vai mielimmin jos mä soitan sinne?Yritän vielä kerran keskustella vaimon kanssa ja ehkä hänelle pitäis naytää tämä ketju että kaikki ovat sama mieltä että pitäisi puhua neuvolassa ja että 6kk imetystä on jo hyväAlkuperäinen kirjoittaja minä:Ja huomenna vapaapäivänäsi menet neuvolaan keskustelemaan,näin autat parhaiten vaimoasi
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:saako sinne mennä ihan noin vaan?vai mielimmin jos mä soitan sinne?Yritän vielä kerran keskustella vaimon kanssa ja ehkä hänelle pitäis naytää tämä ketju että kaikki ovat sama mieltä että pitäisi puhua neuvolassa ja että 6kk imetystä on jo hyväAlkuperäinen kirjoittaja minä:Ja huomenna vapaapäivänäsi menet neuvolaan keskustelemaan,näin autat parhaiten vaimoasi
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanan prinsessan iskä:saako sinne mennä ihan noin vaan?vai mielimmin jos mä soitan sinne?Yritän vielä kerran keskustella vaimon kanssa ja ehkä hänelle pitäis naytää tämä ketju että kaikki ovat sama mieltä että pitäisi puhua neuvolassa ja että 6kk imetystä on jo hyväAlkuperäinen kirjoittaja minä:Ja huomenna vapaapäivänäsi menet neuvolaan keskustelemaan,näin autat parhaiten vaimoasi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt menee jo enemmän provon epäilyksi kun lähes samanlailla kirjoittaa ku suomalaiset
Alkuperäinen kirjoittaja ihanan prinsessan iskä:mä tiedän että kaikki nettin juttuihin ei kannatta uskoa,mut mä olisin onnellinen jos se olisi provo