Vaimon kännijutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra -74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herra -74

Vieras
Olemme olleet naimisissa nyt 2,5 vuotta. Vaimo on aina ollut seksin suhtee aika estoinen. Nyt viime aikoina hän on alkanut usein muutaman viinilasin jälkeen puhua kolmannesta pyörästä tai rakastajan hankkimisesta.

En tiedä onko se jotain lähestyvää kolmenkympin kriisiä vai mitä. Yllättävän vapautuneesti hän on omasta aloitteestaan alkanut fantasioida miten ja mitä tapahtuisi.

Kertonut tekevänsä ""sen"" baari-illan jälkeen jonkun vieraan kanssa tai sitten hankkivansa rakastajan esim. senssipalstoilta. Juttujensa jälkeen ollut aivan itse ihan kuumana.

Juttujen yksityiskohtaisuus (asusteet, vastapuolen kuvaus ja tehdyt temput) on alkanut ihmetyttää. Ettei vaan tätä jo OIKEASTI tapahdu... Kun kysyn, niin ei ainakaan myönnä. Hän myös pukeutuu nykyään rohkeammin ja käy usein tupareissa ja tyttöjen illoissa.

Tuntuu oudolta kuulla miten hän jutuissaan nielee tuntemattoman spermat ja antaa naida pyllyynsä, mitä kumpaakaan ei tee minun kanssani.

Etkö voisi kysyä suoraan, miksi hän fantasioissa nielee ja antaa kakkoseen, mutta oikeasti ei? Jos hän ei selvinpäin uskalla pyytää/tehdä niin, vaikka haluaisi?

Ja entäs jos ""leikkisitte"" tuntemattomia ja toteuttaisitte vaimonne haaveet?

Jospa seksi- ja avioelämänne on tylsistynyt ajan myötä? Vaimosi kaipaa vaihtelua kun menojalkakin on alkanut vipattaa. Tarjoa sinä sitä hänelle niin hänen ei tarvitse jännitystä muualta hakea.

Vaimosi on puhunut tyttöjen kesken.. ja vapautunut puhumaan fantasioistaan. Fantasiat ovat kuitenkin vain fantasioita.. ehkä voit jotain niistä joskus toteuttaa kanssaan.

Ole iloinen, että vaimokullallasi on mielikuvitusta!

Nainen alkaa vasta löytää seksuaalisen nautintonsa kolmenkympin tietämissä. Niihin kuuluu myös fantasiointi jne. Tietenkin nämä fantasiat voi toteuttaakin. Mitä jos suostuisit että joo kysympä Matilta onko sillä perjantaina aikaa. Siinä se kolmen kiva toteutuu.
Siitähän se fantasian toteutus onnistuu ja samalla sinullekin selviää onko ollut tosi toimissa vai vain puheiden tasolla.
Usein se joka sanoo toista estoiseksi onkin itse sitä.

Mielenkiintoista. En usko, että vaimollasi on rakastajaa. Hän vaan Fantasioi.

Kykenetkö menemään mukaan vaimosi fantasia maailmaan. takuulla et kadu =)

Itse en halua fantasioitani toteuttaa. Oletko varma että vaimosi haluaa? Käsittääkseni tuo on aika yleinenkin fantasia naisilla, tuo ""The toinen mies"" jonka kanssa tehdään ""kaikkea"". Harva kuitenkaan oikeasti haluaisi peppupanoja tuntemattomien kanssa.

Mutta jos hän haluaa toteuttaa fantasiansa ""The toisesta miehestä"" pääsetkö mukaan? Ehkä kimppakivaa?

Itse en missään nimessä halua kimppatouhua tai haaveile jostain tuntemattomasta rakastajasta, joten sikäli en pysty tuosta sanomaan.

Mutta tutustu ihmeessä vaimosi seksuaaliseen maailmaan =) ja fantasioihin.

<<Nainen alkaa vasta löytää seksuaalisen nautintonsa kolmenkympin tietämissä.

Niin just.

ota kuule ilo irti = rupea riehakkaaksi, jotta vaimosi SAA toteuttaa fantasiansa sinun kanssasi, jotte EI TARVITSE ottaa ulkopuolista miestä

P. S. Useimpien fantasiat on vain fantasioita - eli niitä ei oikeasti toteuteta (mm. kimppa)... silti hyvin kiihottavia

Anna vaimon mennä vieraisiin, kannusta, äläkä kiellä. Itse menettelin näin, vaimo on tyytyväinen ja on se jännittävääkin, kun vaimo palaa oikein nussittuna kotiin ja sitten tulee oma vuoro. Suosittelen, kokemusta on.

Yhteistyössä