Vaimon kiinnostus ex-hoitoonsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja per saukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

per saukko

Vieras
Olemme olleet yhdessä melkein 15 vuotta joten ei luulisi heräävän kiinnostus. Taustana sen verran että alku ajoista vaimo kertoi ex-hoidostaan melkein puoli vuotta kun aloimme tapailla (heillä ei oikeastaan ollut muutakuin seksiä, 4-5 vuotta). Noh, tästä päästiin kun nykyinen vaimoni alkoi oikeasti kiinnostua minusta.
Nyt facebook aikana, hän kuitenkin etsi kaverin piiriinsä ja kysyin että "miksi?". Hän ei vastaa tähän vaan suuttuu että jos se poistetaan niin minäkin poistan kaikki naiset listoiltani (jotka ovat ainoastaan työkavereita tai vaimoni tuntemia tuttuja) joihin minulla ei ole ollut minkäänlaista suhdetta tai kiinnostusta (ja vaimoni tietää sen).
Muuten tässä ei olisi ongelmaa, mutta kun muistelin taaksepäin sitä hehkutusta ja nykyistä reaktiota, niin ei voi kuin alkaa epäillä sananlaskua "vanha suola janottaa".
Seksin, romantiikan, yms. kanssa meillä ei ole ongelmaa...tai siltä ainakaan ei ole tuntunut.
Olenko "turhan" nipo vai olenko oikeassa epäilyjeni suhteen?
Känniset sekoilut ymmärtää, muttakun tämä puuhastelu tapahtuu selvinpäin.

naamakirja on aivan typerä keksintö ja aiheuttaa varmaan monille pariskunnille ongelmia. Juuri sen takia kun sieltä on niin helposti löydettävissä ne vanhat hoidot sun muut exät... Minä en ole siitä koko keksinnöstä niin kauhean innostunut, mutta säästää se muutaman tekstiviestin.

En tiedä oletko turhan nipo tai osuvatko epäilyksesi oikeaan, mutta tuon hehkutuksen huomioon ottaen niin minun mielestä sinulla on oikeus saada vastaus siihen kysymykseen, että miksi. Miksi vaimosi halusi etsiä tuon miehen kerran olette olleet noin kauan yhdessä sen jälkeen.

Kysy vaimoltasi vielä että miksi, jos hän alkaa vaahdota että sitten poistetaan kaikki naiset sinunkin ystävistä niin edelleen pysyt rauhallisena ja sanot, että et vastannut kysymykseen.

Minäkin sinun tilanteessasi olisin epäluuloinen ja haluaisin kyllä vastauksen että miksi.

Naamakirjan tarkoituksesta on meillä jokaisella näköjään oma käsitys.
Minä pidän siellä vain niitä ihmisiä, jotka ovat oikeasti ystäviä/kavereita ja joille haluan kertoa elämästäni. Satunnaiset tuttavuudet eivät niihin kuulu eivätkä myös ne, joista en erityisemmin pidä, olivat sitten kuinka tuttuja hyvänsä. Myöskään työkaverit eivät kuulu piiriin.

Mutta on minullakin pari kaveria, joilla on kavereita 700, 800, 2500. En oikeasti ymmärrä tuota keräilyä. Halutaanko sillä tuoda julki, että olen näin hirveän suosittu. Ymmärrän yhden, joka on poliitikko, hänelle naamakirja on myös työväline ja yhteydenpitokeino potentiaalisiin äänestäjiin, vaikka kertoileekin siellä lenkkeilystään, ruuanlaitostaan yms.

Ex-hoidon oleminen vaimosi kavereissa riippuu paljon siitä, ketä muita siellä on. Onko kaikki mahdolliset elämän aikana vastaan tulleet tuttavat vai vain suppea piiri. Jos hän on yksi 3000 joukossa, en olisi huolissani. Mutta alle 100 piirissä hänellä jo on merkitystä.

Onko teidän seksielämänne tyydyttävää vain sinun mielestäsi vai teidän kummankin?
Ilmeisesti sinullakin on epäilyksesi vaimosi tyytyväisyydestä, kun epäilet hänen haluan entisen seuraa tässä mielessä. Hoidapa asia kuntoon, niin sinulla ei ole huolen häivää muista miehistä.