Vaimon sisko lapsenvahtina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea tilanne

Vieras
Vaimon pikkusisko on meillä usein lapsenvahtina. Ollaan järjestetty niin, että se voi yöpyäkin tossa vuodesohvalla meillä niinä viikonloppuina kun on auttamassa.

Ongelma on siinä, että sisko on vaimoani 9 vuotta nuorempi ja erittäin seksikäs. En tiedä kuinka monta viikonloppua kestän enää näin, joku kerta on pakko hiipiä hiljaa yöllä mukaan sinne siskon peiton alle sen jälkeen, kun vaimo on nukahtanut. Olen ajatellut, että ostan sille vähän jotain juomists joksikin lapsenvahti-illaksi, niin se on sitten valmiiksi fiiliksissä kun tullaan kotiin.

Ei se sua huoli! :D

Ps. Sun vaimolla on nuori komea rakastaja, oon ihan kade kun se on niin upee.... Kun sä et pysty naista tyydyttämään niin pakkohan vaimon on hakea muualta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja luulet että vaimon siskoa kiinnostais tollainen vanha pervo äijä? Unelmia unelmia

Sehän siinä niin ikävää onkin, että on paljon mahdollista että sitä ei kiinnosta, ja sitten kun olen yöllä tullut sitä halimaan, niin se tekee siitä jonkun isonkin metakan. En ole vielä ratkaissut sitä, kuinka toimisin jos näin kävisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikea tilanne:
Ja luulet että vaimon siskoa kiinnostais tollainen vanha pervo äijä? Unelmia unelmia

Sehän siinä niin ikävää onkin, että on paljon mahdollista että sitä ei kiinnosta, ja sitten kun olen yöllä tullut sitä halimaan, niin se tekee siitä jonkun isonkin metakan. En ole vielä ratkaissut sitä, kuinka toimisin jos näin kävisi.

Eihän tuo nyt mikään ongelma ole... Vedät tietenkin legendaarisen lauseen "Mä olin niin kännissä" :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikea tilanne:

Eihän tuo nyt mikään ongelma ole... Vedät tietenkin legendaarisen lauseen "Mä olin niin kännissä" :attn:

Muuten hyvä idea, mutta vaimoni raivostuu yleensä entistä enemmän tuosta perustelusta. Jotain uutta täytyisi siis keksiä. Kiitos silti ehdotuksesta! :)

Opetti vaimolleni seksin salat))) ja hyvinhän tuo ne oppi. 17 v tyttö sai vuode sohvalla kyytiä 12v vanhemmalta mieheltä)). En minä ainakaan valita eikä taida valittaa vaimokaan.

Yhteistyössä