vaimoni ei välitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kari 40v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä sen sanoit. Just niin. Kannattaa kuitenkin selvitellä raha-asiat ensin (avioehtosopimus, asuntoon jää todennäköisesti vaimo kolmen lapsen kanssa jne...).
Mies voi kuitenkin nautiskella muista tussuista ym. jo ennen eroa.
Lätkimällä muualle testaat samalla todellisen tilanteen. Voithan käydä ""eron"" jälkeenkin tarjoamassa seksiä entiselle vaimollesi.

Hei, lukaisin tuon kommenttisi ja oikein tuli tippa linssiin. Onhan se surullista, jos ei halata eikä suudella, vaikka parisuhteessa eletään. Ammatti-ihminen totesi kerran, että suuteleminen on parisuhteen mittari. Halaukset vielä voi mennä ilman kummempaa miettimistä, mutta suuteleminen ilman tunteita ei oikein onnistu.

Omassa liitossani totesin saman joskus aikoja sitten. Minä (nainen) en halunnut suudella ja pidin sitä hyvin surullisena asiana, koska kuuluuhan se parisuhteeseen. Seksiä meillä kyllä oli, mutta sellaista 'tyydytän itseni ja käytän mieheni kroppaa siihen hyväkseni'. Eihän siitä hyvää seuraa. Nykyään olen eronnut.

Suutelemista olen sen verran kokeillut, että totesin siitä kyllä pitäväni, kunhan oikean miehen kanssa sitä harrastan.

Maanantaisin tulee telkkarista kotimaista draamaa: Mies elää kahta elämää, eikä osaa tehdä ratkaisua. Tuli tämä sarja mieleeni, kun erilaisia tämän ketjun kirjoittajien kokemuksia luin. Kuinka monella miehellä tai naisella on kaksoiselämä, joka on mahdollista työmatkojen ja niiden junailujen vuoksi. Kyllähän se kotona syö miestä tai naista, kun toinen elämä ottaa veronsa.

Lapsuudestani muistan isäni käyttäytymisen. Isällä oli kaksi elämää. Kotona oli kui perseeseen ammuttu karhu. Onneksi älysivät erota, ennenkuin koko perhe heti sairastua.

Kiitos sinulle kannanotostasi, eipä tässä paljon muuta tehdäkään kuin itketään :(
Masennuksen vuoksi olen käynyt psykologilla, mutta eipä sieltä juurikaan apua ole saanut.
Täytyy vain toivoa, että joku pelastaisi ennenkuin on myöhäistä :(

Kari40 alkuperäiseen kirjoitukseen:

Riisu aluksi mustat sukat, niiden aiheuttama luulotauti on paha sairaus.

Sen jälkeen ilman epäluuloja suhteen korjauksen kimppuun. Siihen sinulle on annettu myös hyviä ja asiallisia neuvoja, joista kannattaa ottaa opiksi.

Yhteistyössä