vaimoni siskot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisloukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisloukku

Vieras
Minulla on suhde vaimoni molempien siskojen kanssa. Suhteet ovat alkaneet seksisuhteina heidän aloitteistaan.
Vaimoni vanhemmat ovat aikoinaan rakennuttaneet jokaiselle tyttärelleen kesämökin omalle mökkitontilleen, joten vietämme paljon aikaa yhdessä, varsinkin kesäisin.
Nuorempi ja naimaton sisko alkoi houkutella minua kanssaan suhteeseen jo edelliskesänä, lankesin. En olisi halunnut jatkaa, mutta hän uhkaa kertoa vaimolleni, jos lopetan suhteen. Viime juhannuksena myös vaimoni isosisko pakotti minut suhteeseen kanssaan. Pikkusisko oli tunnustanut makaavansa kanssani ja isosisko uhkaili minua paljastumisella mikäli en ole myös hänen kanssaan.
Nyt sisarukset tappelevat ja vaativat minua valitsemaan jomman kumman. Olen yrittänyt selittää, ettei kumpikaan, olen aikoinani valinnut heidän siskonsa, mutta tämä menee kuuroille korville ja molemmat kiristävät minua tapaamisiin. Olen aivan loppu. Vaimoni on kiukkuinen kun en haluaisi tulla mökille lainkaan. Miten pääsen eroon sisaruksista

Voiko olla totta?!! Jos on, joudut katamaan vastuun selkärangattomuudestasi. Ei voi sua alkaa säälimään tolvailuidesi takia. Nosta katti pöydälle ja valmistaudu avioeroon, samalla pääset eroon sisaruksista. Minkähälaiset suhteet sisaruksilla tule olemaan tämän jälkeen. Ei hitto noin hölmöjä sisaruksiakaan voi olla todella olemassa, tais olla päivän vitsi, mutta ei paras.

Olen kokenut silloisen vaimoni siskon hellyyttä.Miksen häntä nainut,olisi ollut meikäläiselle just passeli.Siskot tekevät toisten selän takana vaikka mitä.Eräskin nainen kertoi,mitä hänen oma sisko touhusi hänen silloisen miesystävän kanssa.Siihen loppui rakkaus.Kuulemma siskon kanssa välit korjautuneet ajan myötä.

No huh huh! Miten sinut voidaan pakottaa suhteeseen? Syytä on myös sinussa. Miksi rupesit vehtailemaan siskosten kanssa? Olisit alunperin sanonut ei, niin et olisi näin hankalassa tilanteessa. Yleensä olisi paras pitää näppinsä irti lähisuvusta tai vaimon ystävistä, ennen pitkää on liemessä.

Siskoksetkin ovat outuja, maailmassa on miehiä pilvin pimein, mutta kumpikin haluaa siskonsa miehen. Jospa kyseessä on kahden siskoksen salajuoni, heillä on jotain kaunaa vaimoasi kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen Hämeestä:
No huh huh! Miten sinut voidaan pakottaa suhteeseen? Syytä on myös sinussa. Miksi rupesit vehtailemaan siskosten kanssa? Olisit alunperin sanonut ei, niin et olisi näin hankalassa tilanteessa. Yleensä olisi paras pitää näppinsä irti lähisuvusta tai vaimon ystävistä, ennen pitkää on liemessä.

Siskoksetkin ovat outuja, maailmassa on miehiä pilvin pimein, mutta kumpikin haluaa siskonsa miehen. Jospa kyseessä on kahden siskoksen salajuoni, heillä on jotain kaunaa vaimoasi kohtaan.

Ongelmasi ratkeaa sillä, että panet anoppiasi.

Ole tasta lahtien uskollinen vaimollesi. Jata sisarukset rauhaan alaka enaa koskaan peta. Sisaret eivat kerro vaimollesi ja jos ovat niin idiootteja niin kun vaimosi tulee haukkumaan sinua niin kiella kaikki. Sano etta hulluja ovat fantasioineen. Aika pahasti vaimollesi teit. Et voi enaa tehda mitaan muuta kuin kieltaa kaiken. Ja sanoa ettet voi sietaa hanen siskojaan. Han on ainut jarkipainen sisaruspoppoosta. Tunnustamalla loukkaisit vain lisaa.

ovat vähän niin kuin saavutettu etu. Koska olet suhteessa yhteen, voit hyödyntää niitä muitakin. Kaiken lisäksi ne ajattelevat ihan samalla tavalla, eli kun tuo yksi sisko saa mieheltään, niin muidenkin on saatava.
Itselläni on se tilanne, että vaimon lisäksi saan hyvänäpitoa sen vanhemmalta siskolta ( eronnut ja kiimassa aina ). Sillä on helkkarin isot tissit ja märkä perse. Se jatkuva kiima tekee siitä ehkä yli halukkaan, joten sitä pitää aina panna rajusti ja nopeasti. Joskus pitäisi saada se jonnekin hotlaan viikonlopuksi, että vois nussia rauhassa monta kertaa ja pelkäämättä.

Sitä toista sisarta olen vasta puristellut tisseitä ( pienet ovat ) ja vähän uittanut sormea vaossa. Sillä on omakin mies, mutta se on kiinnostunut autoista ja politiikasta ja vaikka mistä, joten enkähän saa senkin kohta selälleen.

Yhteistyössä