Vaimoni suhde sisaruksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sasman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
10-20 päivää ja yötä sisarien kanssa, mutta missä ajassa, Sasman? Kuukaudessa vai vuodessa? Kuukaudessa ei liene mahdollista?

Onko näissä tapaamisissa lapset ja miehet mukana? Jos ainakin lapset, niin sehän on vain mukavaa serkusten kannalta. Muutenkin pitäisin terveenä ja hyvänä sitä, että on läheisiä ja pitää heihin yhteyttä. Tietty, jos lapset ja mies eivät saa riittävästi huomiota ja perhe-elämä kärsii, pitäisi puheluja pystyä vähän lyhentämään. Itselläni ei riittäisi aikaa töiden jälkeen puhua kenenkään kanssa joka päivä 1 h puhelimessa (on lapsia). Jos tämä tapahtuu esim. työmatkalla, niin kuin joku tuossa kirjoitti, niin sittenhän se on kaikkien kannalta ok.

Ai jaa, en huomannutkaan itse ristiriitaa, siis eihän mun mieheni - luultavasti - ihan jokaista meidän ikiomaa intiimiä asiaa sentään tälle parhaalle ystävälleenkään selosta. On niitä sellaisiakin asioita, jotka on vaan meidän kahden välisiä. Eli en tarkoittanut sillä joka ikisellä ripsauksella ja rapsauksella sentään meidän kahden välisiä juttuja. Mutta muuten tuntuu asiaa riittävän, kun joku kone tai laite on korjauksen alla tai joku hankinta tehtävä, niin joka ainoa asian käänne käydään läpi kaksissa miehin. Nyt vallankin asiaa on entistäkin enemmän, kun meillä on talon rakennus ja kaverilla tehdään remonttia. Koko ajan luuri korvassa. Kai se on joku luonnekysymys sekin. Kyllä minä voin ihan hyvin odottaa viikon tai pari tai enemmänkin, että pääsen kertomaan jonkun jutun ystävälleni tai siskolleni, ja voin olla jopa kertomattakin, jos se ei niin kovin tähdellinen asia ole, mutta mies on heti kännykkää raplaamassa kun joku asia pälkähtää mieleen. Siihen tulokseen olen tullut, että tuolle ei mitään voi. Jos alan ratkuttaa asiasta, muutun vain ikäväksi ihmiseksi.