Vain haaleaa plussaa - plussa ei vahvistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

+

Uusi jäsen
08.08.2012
24
1
3
Olen tehnyt nyt monta monta raskaustestiä eri merkeillä. Saan plussan vain Clear Bluella (sillä plussatestillä - ei digillä), mutta sekä uudella, että vanhalla mallilla. Tuo testihän on uusiutunut hiljattain.

Kysymys kuuluukin, että miksi ihmeessä en saa plussia millään muulla testillä ja Clear Bluellakin vain haamuja ei siis vahvaa plussaa?

Kokemusta on useista keskenmenoista ja jokainen raskaus on alkanut samalla tavalla. Ensin haalea plussaa ClearBluella eikä millään muulla testillä. Ekasta plussasta noin viikon kuluttua saan plussan jo RFSU:n tai Predictorin testeilläkin tosin nekin haamuja - ei siis vahvaa plussaa ikinä.

Kun keskenmeno on sitten tullut, niin joskus testi on sitä ennen muuttunut jo negaksi - joskus vasta viikko vuodon alkamisen jälkeen. Myös siis Clear Blue on näyttänyt aina negaa kun en ole ollut raskaana. Näyttää siltä, että Clear Blue on kaikista herkin testi osoittamaan alkaneen raskauden.

(Jotkut sanovat, että se antaa vääriä plussia, mutta minun tapauksessani näin ei ole ikinä käynyt - tosin sen voi tulkita väärin jos näkee kapean pystyviivan, mikä on oikeasti vivanpaikka eikä plussa. Jos siis saa plussan, niin pystyviivan tulee olla yhtä paksu kuin vaakaviivankin.)

Eli nyt vain ihmettelen, että onko täällä kanssasisaruksia jotka saavat vain haamuja tai plussan vain jollain tietyllä testillä? Onko raskaus näissä tapauksissa ikinä päättynyt onnellisesti eli terveen lapsen syntymään?

Ai niin piti vielä lisätä, että tällä hetkellä ei ole muita raskausoireita kuin vatsan nippailut, vihlaisut ja jomotukset. Rinnat on normaalin kipeät kuten ennen menkkoja tosin välillä nännejä vihloo. Sitten pahin on ehkä väsymys - ihan sairas sellainen ja voisin nukkua koko ajan - näin on ollut jo 5 päivän ajan.

Mitä nyt kuuluu? Onko vahvistunut tai mitään. Mulla clearblue (2 testiä) näytti haaleaa plussaa (siis ihan sinistä väriä löyty molemmista toinen se perus ohut viiva, toinen leveä haalea) ja menkat alkoi parin viikon päästä siitä. Mulla siis haamua näytti todennäkösesti sillon kun ovuloin. Ovulaatio testi oli vahvasti plussa silloin.

Ovulaatiotestit vaihtuivat negaan ja raskaustestit täysin negaan (testasin kyllä toisilla merkeillä).

Eli olen päätellyt, että clearblue on vähän liian turhankin vahva, jos noita haamuja löytää ovulaatiosta. Early detection (kallis testi) 12,5 herkkä näytti myös haamua samaan aikaan.

Yhteistyössä