Vain sillon kun mies haluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naikkonen

Vieras
Eli meidän seksielämä menee niin että seksiä on vain silloin kun hän haluaa, monesti on ollut tilanteita että ei olla ehkä 5-6 päivään (normaalisti 2-3 kertaa viikossa) harrastettu seksiä ja kun minulla on halut ja himot päällä, mieheni ei halua. Hän on silti ihan kuokussa suihinottooni, välillä tuntuu pahalta kun hän tuntuu haluavan enemmän minun yläpäätä kuin alapäätä hänen alapäähän. Kuitenkin eniten minua häiritsee se että siis harrastamme seksiä vain silloin kun hän haluaa.

Eli meidän seksielämä menee niin että seksiä on vain silloin kun hän haluaa, monesti on ollut tilanteita että ei olla ehkä 5-6 päivään (normaalisti 2-3 kertaa viikossa) harrastettu seksiä ja kun minulla on halut ja himot päällä, mieheni ei halua. Hän on silti ihan kuokussa suihinottooni, välillä tuntuu pahalta kun hän tuntuu haluavan enemmän minun yläpäätä kuin alapäätä hänen alapäähän. Kuitenkin eniten minua häiritsee se että siis harrastamme seksiä vain silloin kun hän haluaa.
Koita keskustella sen sinun miehesi kanssa tästä tilanteestanne ja siitä miten sinä koet teidän seksin. Tilanteeseen ei tule korjausta jos miehesi ei tiedä todellisuudessa mitä sinä haluat tai haluaisit. Kokeeko hän mahdollisesti teidän ns perusseksinne puuduttavana eli kaipaisiko hän kenties jotain ja vastaavasti mitä sinä toivoisit/haluaisit. Miehelle suuseksi tai masturbaatio on joskus parempi vaihtoehto kun pelkkä emätinyhdyntä jos se ei riitä orgasmin saavuttamiseksi tai ejakulaatioon.

Viimeksi muokattu:
Puhumaan minäkin kannustan.

Jo asioista puhuminen voi saada aikaan eroottisen latauksen.

Varsinkin kun puheissa on leikkimielisyys mukana.

Teillä molemmilla on sama tilanne, eli kumpikaan ei halua silloin, kun toinen haluaa.

Silloin kun mieheni alkaa ehdottelee seksiä niin meinaan välillä suuttua hänelle siitä että kun hänelle ei kelvannut muutama päivä sitten kun minä ehdotin.

Silloin kun mieheni alkaa ehdottelee seksiä niin meinaan välillä suuttua hänelle siitä että kun hänelle ei kelvannut muutama päivä sitten kun minä ehdotin.
Teillä on hitaastisyttyvä mies, jos 2 päivää menee ennenkuin innostuu.

Ja teillä olisi ollut aikaa valmistautua ottamaan mies vastaan kunnes hän alkaa haluamaan.

Vaikka näin sanoinkin, niin silti en kumpaakaan syyllistä.

Se miehen seksuaalinen halu on hyvin monesta asiasta kiinni, kuten varmaan naisenkin.

Kyllähän yhdessä pitäisi pystyä päättämään miten vastapuolen pitäisi suhtautua toisen seksipyyntöön.

Minulle esimerkiksi riittää, kun saan sen pyynnön esittää, jos vaimo ei halua, niin se on siinä.

Kyllähän ne on kaikkein mukavimpiahetkiä, kun voi toisen pyyntöön suostua ja innostua.

Viimeksi muokattu: